/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC Desiree
Fra : Sunnyman
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 13-06-10 12:37

Jeg har lige fået en HTC Desiree, men er helt ny på Android systemet

Jeg har kopieret en lydfil til sd kortet, men kan ikke få den sat som lyd ved mail modtagelse.

Nogen af jer eksperter der ved hvordan ?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 13-06-10 12:39

se brugsanvisningen

Kommentar
Fra : Sunnyman

Dato : 13-06-10 12:44

HAHAHA,

Det har jeg ligesom gjort............

Der står ikke noget om at vælge eksterne lyde... kun de medfølgende standard lyde

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-06-10 13:55

Du flytter lydklippet fra SD kortet og over i mappen med standard lyde, det gøres nemmest med enheden tilsluttet en computer så er nemmere at bladre rundt i mapperne

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 13-06-10 19:13

Jeg mener også, at det er den eneste måde at gøre det på.