/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Unlock af Nokia 5310???
Fra : vlggoBit
Vist : 1482 gange
35 point
Dato : 12-06-10 17:20

Hej Kandu :)
Er der nogen der ved om man kan unlock en Nokia 5310 Express Musik mobil gratis?

Jeg har skiftet abonnement fra Telmore til CBB, men min mobil har en begrænsningskode... :(

Hilsen Viktor

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 12-06-10 19:46

Hej

man kan ikke låse en nokia 5320 op gratis da det er en bb5 model og det kræver at men får koden fra sit selskab af og det er gratis hvis den er over 6 månder

eller skal den låse op med kabel hos en unlocker hvilket jeg kan klare for dig

der kan også nogen steder købes unlocker gemme div unlocker men det er ikke koder der er helt fine i kanten

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 13-06-10 00:28

hvilket operatør var den låst til?

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 13-06-10 00:49

Telmore låser ikke deres telefoner...
så det kan ikek være dem den er låst til..
men du har formentligt købt den for mere end 6 mdr. siden så henvend digd er hvor den er købt og få koden

ellers www.dkunlock.dk der kan du finde en der gør det billigt ..

vh
D9N