/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Video redigeríng mm.
Fra : OnkelJoachim
Vist : 388 gange
150 point
Dato : 10-06-10 10:42

Hej alle.

Jeg står og skal bruge et program som er let at lave videoredigering med. Programmet skal være dejlig brugervenligt og gerne med en masse gode indbyggede effekter, animation mm.

Jeg skal primært bruge programmet til nogle små præsentations videoer, bestående af musik, små video klip, men mest billeder. Kan evt samligne det med sådan nogle nominerings videoer ved awards show

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-06-10 10:50
Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-06-10 11:04

Hvis du nu fortalte HVAD du havde prøvet med og HVAD du der savnede, så var det meget nemmere....

Der findes jo tusindvis af programmer der kan det du ønsker.....

Om de er "nemme" er jo et vidt begreb - skal det være avanceret er INTET nemt

Kommentar
Fra : OnkelJoachim

Dato : 10-06-10 11:16

Må indrømme at jeg ikke har de store erfaringer med videoredigering, om det er avanceret eller ej spiller såment ikke den store rolle, jeg skal nok få sat mig ind i det. Vigtigt for mig er, at der en række gode indbyggede funktioner til f.eks. overgange mellem billeder/film som er pæne, samt andre effekter.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-06-10 12:03

Jamen så har du allerede programmet....

Windows Movie Maker klarer det

Annuller spørgsmålet
Fra : OnkelJoachim

Dato : 04-07-10 12:41

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål