/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad hedder sangen fra Orange Reklamen?
Fra : Elopius
Vist : 615 gange
40 point
Dato : 03-05-03 16:59

Jeg vil gerne vide hvad den sang fra Orange Reklamen som kører i tv i øjeblikket hedder og hvem der har lavet den..

PÅ forhånd tak..

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-05-03 17:12

http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/reklamer/reklamekunstner.htm

hej Elopius

det skulle du gerne kunne se på denne side der står nimrene fra reklamer film osv..

Held og lykke

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 03-05-03 18:47

Det kan godt være det er mig der er dum, det ved jeg ikke. Men jeg kan ikke finde det jeg leder efter på den side, som du nævnte. Jeg mener den Orange Reklame, hvor man ser en skole klasse, der mødes efter 10 år (tror jeg nok) og der spiller de noget musik til... det er det jeg leder efter.. efter reklamen siger de : Orange Just Talk ...

Men tak alligevel..

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 03-05-03 18:53

OK, ik' for på nogen måde at fornærme dig solgaard. men hvis du kigger på et tidligere spørgsmål der er blevet stillet angående en Teledanmark reklame, gav jeg faktisk det samme svar som du har givet der. Jeg ved ikke om du lige har været inde for at kigge der. På den anden side er der vel mange der kender den side. Og det er da helt i orden, ville bare lige høre...

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 03-05-03 19:56

Fint nok.. men der er stadig ikk nogen der kan svare på mit spørgsmål ..?

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-05-03 19:57

..> rasmus91 jeg tror vidst lige det er dig som har stjålet mit da det var MIG som lagde det ind i et tidligere spørgsmål og der som lagde linket ud som tip efter at have læst mit svar..!

Her kan du se det hele: http://www.kandu.dk/dk/spg/13600

Elopius--> du har ret den ligger der ikke men det kan være at den kommer
Held og lykke

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 03-05-03 19:58

Okay .. tak så...

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-05-03 20:02

-->rasmus jeg er hverken sur eller fornærmet mere rasmus så du må ikke opfatte det som om jeg er sur eller noget..! men hvis du lige tage et kik på linket til spørgsmålet vil du kune se at der er stor sandsynlighed for at du nok har det fra mig..! og hvis det ikke er tilfældet så er det da bare i orden

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 03-05-03 20:36

Rent faktisk tror jeg du har ret. Jeg har vidst taget det fra dig. Undskyld mange gange. Håber ikke du er blevet fornærmet over at jeg har beskyldt dig for noget som jeg selv har gjort

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 04-05-03 11:02

Ja okay fint nok i to.. men der er stadig ingen der kan hjælpe mig med mit spørgsmål, som det her egentlig handlede om ????

Kommentar
Fra : HKD

Dato : 04-05-03 17:16

Ohøj Elopius... Hvis folk ellers er færdige med at diskutere hen over hovedet på dig, vil jeg da gerne svare på dit spørgsmål; det er den engelske gruppe "The Bluetones", sangen hedder "Slight return" og er at finde på albummet "Expecting to Fly".

Håber, at du ka' bruge svaret til noget, og at du går ud og køber albummet, for det er schupernajs!

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 04-05-03 21:11

Mange tak for endelig et seriøst svar på mit spørgsmål, jeg vil prøve at undersøge det nærmere, og så om jeg kan finde sangen ... tak igen ...!

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 05-05-03 20:43

Det er rigtigt at sangen hedder Slight Return og at The Bluetones har lavet den på albummet Expecting to Fly, men er der så nogen der kender et sted på nettet hvor jeg kan downloade den, eller bare høre den???

Accepteret svar
Fra : Fillihutt

Modtaget 40 point
Dato : 08-06-03 01:02

sender d.

Godkendelse af svar
Fra : Elopius

Dato : 08-06-03 01:07

Tak for det