/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
STATISTIK???
Fra : Hoddy
Vist : 407 gange
65 point
Dato : 09-06-10 16:30

Hej,

Jeg sidder med en statistik opgave, og lavet det hele, men jeg er lidt usikker- og tænkte måske om der var nogen, der lige havde tid og lyst til at kigge det igennem for fejl?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-06-10 17:17

>og lavet det hele...
og har lavet det hele?

Men hvor er opgaven?? og Løsningen???

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-06-10 17:18

Dette forum er ikke en lekiecafe.

hawaii7

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 09-06-10 17:38

Jeg er ikke enig hawaii7,
I Kandu kan man spørge om alt imellem himmel og jord, og Hoddy har placeret sit spørgsmål i gruppen "Andet uddannelse", så det er fair nok at spørge. Mener man ikke at man kan eller vil svare på spørgsmålet, så lader man bare tråden være.

svendgiversen har dog ret: Hvor er opgaven og din besvarelse? Det er da umuligt at svare på dit spørgsmål, når vi ikke ved hvad det handler om. Hvad klasse går du i? Og Hvor stor en opgave drejer det sig om?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-06-10 17:39

Gu helv.... er det en lektiecafe. Der bliver jo ikke spurgt til om der er nogen der vil lave rapporten..

Desværre er jeg ikke sikker på at jeg har hverken tid/evner til at læse korrektur. Ved jo ikke hvad niveau du er på?

Kommentar
Fra : Hoddy

Dato : 09-06-10 18:16

Det ligger på en excel dokument. Og jeg kan ikke vedhæfte filen her, men jeg forsørger lige at kopiere det over.

Kommentar
Fra : Hoddy

Dato : 09-06-10 18:39

Så nu har jeg uploadede filerne her: http://peecee.dk/upload/doupload

Kommentar
Fra : Hoddy

Dato : 09-06-10 18:42

Finder dem ved, at trykke på "Vis uploads" og derefter klikke på følgende filer: Besvarelse-_Opgave_Excel.xlsx og Euroregions_Opgavesættet.doc

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-06-10 19:09

Ja, men det er jo ikke én, men flere opgaveløsninger i Excel,
uden problemstillingen, opgaveteksten, har vi ingen chancer/muligheder for at hjælpe...

Og pas på med bevistløs at bruge Excel:

a fool with a tool is still a fool

Kommentar
Fra : Hoddy

Dato : 09-06-10 19:13

Jo, men jeg skal netop bruge excel, da jeg har med så mange tal at gøre. Jeg har uploadedet et opgavesæt og en excel fil med data samt opgave besvarelser til henholdesvis 1, 2, 3 og delvis opgave 4.

- Det er mest opgave 5, jeg ikke helt forstår.. ellers er jeg godt med

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 09-06-10 19:22

Puha, det er meget, der skal gennemses, og det er så ikke lige mig - i hvert fald ikke i aften. Har du overvejet at stille dine spørgsmål på Studieportalen.dk i stedet? Der er mange, der får hjælp dér - og der sidder mange og "drømmer" om, at hjælpe sådan nogle som dig på vej med lektierne

Held og lykke med det

Kommentar
Fra : Hoddy

Dato : 09-06-10 19:24

Og ja, excel er vist ikke til at regne med, men har bare ikke andre muligheder..

Kommentar
Fra : Hoddy

Dato : 09-06-10 19:27

Ja, det vil jeg prøve, hvis ikke der ellers er nogen her der kan.. Men har dog lavet det, og regner ikke med at nogen skal gøre det for mig, men det ville bare være rart at vide, hvorvidt det jeg har lavet ser fornuftigt ud. : )

Kommentar
Fra : Hoddy

Dato : 09-06-10 20:23

Til "Pifo": Har du mulighed for at kigge på det i morgen måske? Jeg skal nemlig aflevere det på fredag, hvis du ellers har tid til det.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 09-06-10 20:27

jeg vil helst ikke love dig noget, for jeg er ret presset i disse dage, og det er synd for dig, hvis du forventer noget, jeg ikke kan leve op til. Jeg vil foreslå dig at lægge spørgsmålet på studieportalen også, så er der større chance for at én af os svarer dig.

Kommentar
Fra : Hoddy

Dato : 09-06-10 20:32

Ok, det er helt i orden.