/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Printerproblem
Fra : 290832
Vist : 401 gange
500 point
Dato : 08-06-10 09:40

Når jeg vil printe fra Firefox får jeg en besked at printer er pasiv, min printer er Canon pixma ip 470,
hvem kan hjælpe ? Hilsen Knud

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-10 09:46

Vælg printer...

Den vælger tilsyneladende en FORKERT printer...

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 08-06-10 13:27

Kan du printe fra andre programmer på din maskine?
Hvis je, så er printeren OK.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : vigil

Dato : 08-06-10 13:36

Har du mon - ufrivilligt - kommet til at sætte printeren på pause?

Tjek også om der ligger ikon for printeren i docken og klik på det.
Hvis ja, så fortæl os, hvad der står i printervinduet fra docken.

Kommentar
Fra : 290832

Dato : 08-06-10 14:10

Hvis jeg forstår det med docken rigtig er der et ikon der hedder canon ip4700 series når jeg får det vindue frem står der nu printer er klar. Når jeg bedt om print så er at der ikke sker noget, men så genstarter jeg og så printer den det jeg har bedt om andre programmer er ikke berørt, håber I har flere gode råd venlig hilsen Knud og på for hånd Tak.

Kommentar
Fra : vigil

Dato : 08-06-10 14:23

"Når jeg bedt om print så er at der ikke sker noget, men så genstarter jeg og så printer den det jeg har bedt om andre programmer er ikke berørt"

Hmm, mener du at det er Firefox, du genstarter? - eller printerprogrammet?
- og at print fra andre programmer er uden problemer?

Bonus-INFO:
Docken er striben i bunden/siden af skærmen, hvor der vises genveje til programmer PLUS de programmer, som er åbne PLUS de dokumenter, som du har i gang.
Hvis du har lavet en genvej til printeren, vil dens ikon altid være i docken
- har du ikke, vises ikonet kun når du har åbnet printerprogrammet.

Kommentar
Fra : 290832

Dato : 08-06-10 14:31

Hej vigil ikonet ligger permanent i docken det har jeg nok bedt om engang, nej det er ikke firefox men computeren jeg genstarter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-10 16:31

Citat
Når jeg vil printe fra Firefox får jeg en besked at printer er pasiv

Citat
canon ip4700 series når jeg får det vindue frem står der nu printer er klar

Du modsiger dig lidt....