/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Konverter TIF-file til DOC-file
Fra : MonieJacobsen
Vist : 1846 gange
100 point
Dato : 06-06-10 11:01

Er der nogle her der kan være behjælpelig med program, der kan Konvertering TIF-file til DOC-file
elle PDF-fil. Helst gratis
Gerne henvist til et Web-link.

Eller hvis programmet kun findes i købs, så det bedste konverterings program!

Med venlig hilsen
Monie

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 06-06-10 11:15
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 06-06-10 11:16
Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 06-06-10 11:19

Tif er et billedeformat, som du direkte kan indsætte som billede i Word.

Openoffice kan direkte udskrive doc filer som PDF.

Multipage - tif- filer kan adskilles med Irfanveiw.

vh Ben

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 06-06-10 11:22
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-06-10 11:24

En tilføjelse: Open Office kan åbne TIF filen og GEMME i doc og/eller pdf format
Citat
Openoffice kan direkte udskrive doc filer som PDF.
http://da.openoffice.org/about-downloads.html
Open Office er gratis

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 06-06-10 11:48

Hej Alle

Lige en Info:
Bruger Windows 7 64 bit
Og programmet skal selvfølgelige kunne køre på en 64 bit Windows 7.

Skal kun konverter fra TIF til PDF file.

Mvh
Monie

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-06-10 11:55

Alt det kan Open Office, hvad mere ønsker du? Hvis det kun er en enkelt fil engang imellem, så kan du benytte en gratis online converter, for eksempel Zamzar:
http://www.zamzar.com/

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 06-06-10 12:05

Gratis og kan konvertere det meste.
http://www.formatoz.com/screenshot.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-06-10 12:05

Hvis alt andet svigter kan du jo blot scanne udskrift af filen, og gemme som hvad som helst....

Et "billede" kan du jo lave om til hvad du end ønsker - det er stadig et billede.....

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 06-06-10 12:10

Citat
Konvertering TIF-file til DOC-file
elle PDF-fil.

Hent begge programmer øverst til venstre.

http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp

Godkendelse af svar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 06-06-10 17:28

Tak for svaret refi.
Din var det bedste bud

GO'Weekend

Mvh
Monie

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-06-10 17:28

Programmet DISKEN_revised linker til bruger jeg selv også på jobbet hvor alle ansatte der sidder ved pc bruger det. Der kan du lave næsten alt om til PDF. Det bliver installeret som om det er en printer og når du vil omkonvertere noget til PDF vælger du blot Udskriv - Vælger CutePDF som printer - Nu åbner der en Gem Som skærm - Navngiv og klik dig frem til hvor det skal gemmes. Nu har du en PDF fil