/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musikken fra Teledanmark-reklamen
Fra : katmandu
Vist : 480 gange
100 point
Dato : 03-05-03 14:39

Jeg har set de nye Teledanmark reklamer og syntes musikken lyder cool, men er der nogen der ved hvem det er der spiller, Det er de reklamer med pigen der syntes at Mathias 7.A er vildt lækker, Og med knægten der savner sin morfar, og danseren der søger partner, og manden der mener at mødet burde flyve til ham..... På forhånd tak.....

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 03-05-03 15:12
Kommentar
Fra : Mone

Dato : 03-05-03 15:33

Hej katmandu.

Uden at være helt sikker, mener jeg at det er The Corrs med nummeret
Forgiven, Not Forgotten.

Håber du kan bruge det til noget.

Mvh
Mone
God week-end

Accepteret svar
Fra : trolden01

Modtaget 100 point
Dato : 05-05-03 10:33

Hej katmandu...

Har selv været på jagt efter titelen på nummeret.
Det er den franske gruppe der hedder AIR og nummeret hedder "all i need"
Håber du kan bruge det til noget

Hilsen
Trolden

Kommentar
Fra : DonAndre

Dato : 05-05-03 22:33

hejsa....
tjek lige albumet "moon safarie" ud når du er i gang med AIR... overfedt musik!!!

Andre'

Godkendelse af svar
Fra : katmandu

Dato : 25-05-03 11:36

Mange Tak....Det var lige det jeg ledte efter, der er et ret fedt nummer!!!!!