/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Fladskærme til grafisk krævende spil
Fra : Nielso
Vist : 375 gange
80 point
Dato : 03-05-03 12:35

Hej..

Jeg tænker på at købe en fladskærm. her er spec. Sony 19 tommer, response time 25 ms. kan også se den her http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514807978

Jeg er i tvivlt om, om den er hurtig og god nok til at spille grafisk krævene spil på, som fx Line of sight vietnam? Eller om jeg skal kigge mig om efter en anden. Er der nogle der har nogle gode erfaringer. skal være min. 19 tommer og under 10.000 kr. På forhånd tak.

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 03-05-03 16:05

Vil kraftigt anbefale at du anskaffer en glasskærm.
En fladskærm er efter min mening beregnet til text og regnearks arbejder.
En god 19" LG Flattron F900P til ca kr 2796 max 1600*1200 kan jeg varmt anbefale dig.
OW

Accepteret svar
Fra : kk02mibe

Modtaget 80 point
Dato : 09-05-03 02:38

Har selv lige investeret i en 17" fladskærm fra Acer (Resp.time ca.26) som fungerer upåklageligt. Jeg var selv meget nervøs for hvordan den ville klare de hurtige shoot-em-up spil men indtil videre kører det fuldstændigt uden problemer - Det skal dog nævnes at jeg kun har testet den med Serious Sam 2 og RTCW.
Derudover er det et faktum at en CRT-skærm er BEDRE til netop krævende 3D spil men æstetisk set hører den 80'erne til og fylder mere end godt er..Spiller du ofte og vil du have maksimalt udbytte heraf køb da en glasskærm ellers er fladskærmen et udemærket alternativ.

Godkendelse af svar
Fra : Nielso

Dato : 11-05-03 12:58

Tak for svaret kk02mibe. jeg tror sgu at jeg køber den Sony.

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 11-05-03 13:55

Har lige solgt en LG F900P skærm som jeg anbefalede ovenfor, til en konfirmant som udtaler den er bare kanon.
OW