/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Blowjob?
Fra : Kaspi
Vist : 694 gange
50 point
Dato : 03-05-03 12:32

yo alle sammen! så er det mig igen *S*
Well..
Jeg har nu fundet en pige og hun er mega sød.. og vi er skam kommet sammen!! og vi kysser og aer osv...
Selvfølgelig ska jeg da ik presse mig på! Men jeg har tit overvejet noget med at give hende et blowjob :s hmm.. jeg ved godt det altid er manden, der får det! Men jeg elsker at tilfredsstille piger.. damerne først!!..
Tror i/du det ville være dumt at give hende et, hvis nu stemningen bliver lidt vild?.. Ka piger godt lide det?
kh
Kaspi...
Ps: solgaard, ik noget med buksevand endnu *GG*

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-05-03 12:39

Ta et bad sammen først...piger kan som regel godt lide at vide de er helt rene før du går i gang...
Risikoen for at hun ikke synes det er fedt foreligger jo, men..hvor intet vover osv.
God fornøjelse...de fleste elsker det!!!! Christina

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 03-05-03 12:39

tænk, jeg har aldrig hørt at man giver piger et blow-job

beck

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 60 point
Dato : 03-05-03 12:50

hehe

hvis stemningen bliver lidt vild..? det er vel kun godt jeg har endnun ikke oplevet af nogen ikke kunne lide det. nu ved ikke hvor gamle i er men jeg går ud fra (efter at have læst dine spørgsmål) at det ikke den helt store erfaring der ligger bag. (men det kommer jo) hvis hun går med til det så start langsom..! start måske med at slikke på indersiden af hendes ydre skamlæber og så kan du langsomt begynde at forkæle hendes clitoris lad vær med at suge for hårdt i den før du kan mærke på hende at hun synes det er dejligt og hun måske er ved at komme nogle piger kommer en gang og så lidt efter kan de komme hurtigt igen hvis du for eksempel efter hun er kommet første gang ligger dig op til hende og måske kysser og kæler lidt med hende går ned igen så kommer de tit igen efter ganske kort tid men her skal du være meget forsigtig for på det tidspunkt vil deres clitoris være meget følsom.! prøv dig frem og sig til hende at hun ikke skal være bange for at sige hvis det gør ondt eller nogen piger kan (tror jeg) godt lide en masse tryghed..!

Held og lykke med jer

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 03-05-03 13:03

Tak Christina & Solgaard sikke nogle flinke mennesker nu om dage *S*
solgaard : jeg er 16.. hun er 15.. bliver snart 16 :D hehe! Men efter samtaler har jeg forstået hun har prøvet det før (sex altså)..
men jeg ka bare synge :" LIKE A VIRGIN" *Gs* men det kommer nok *S*..

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 03-05-03 13:03

Ville det ikke være lettere hvis du spurgte hende ???

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-05-03 13:12

enig med jayjay....når i hyggenussekæler så start en forsigtig samtale..det kan være enormt inspirerende og være medvirkende til at I fx går i bad... her kan du så få afløb for det største tryk om jeg så må sige...så er chancen for at du holder lidt længere under dynen til stede!!!!
rigtig god fornøjelse!

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 03-05-03 13:18

hehe.. tak de damer
nu ska det lige pointeres, at jeg ikke er bange for at gå i seng med hende.. eller på nogen måde ved hvordan jeg ska.. jeg tænke nu mere på, om hun ville ha et blowjob *S* men tak for informationen da!!..
kh
Kaspi...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-05-03 13:24

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 03-05-03 14:11

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 03-05-03 18:18

Enig med beckski....hvor fa`en gir man en dame et blowjob???

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 03-05-03 23:18

:->

Godkendelse af svar
Fra : Kaspi

Dato : 04-05-03 12:06

Tak for svaret solgaard!
og mange tak til alle de andre