/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Gaslækage spray
Fra : jesper.s
Vist : 1675 gange
52 point
Dato : 03-06-10 16:41

Hej.

Hvor kan jeg købe gaslækage spray i København. Har kigget på nettet uden held.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-06-10 16:41

I campingshop

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 03-06-10 16:55

hos din lokale vvs'er (gas og vand mester)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-06-10 17:01
Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-06-10 17:19

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=10851

Her er Lillebror, ikke så aktiv.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-06-10 17:21

Hvis det er til en campingvogn (pga. den valgte kategori) er jeg 99,9% sikker på det ikke er lovligt at bruge

Ved en gastest vil campingvognen blive kasseret, bare tænk på en evt. brandrisiko

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 03-06-10 17:45

Som Nordstedt1 skriver, så skal campingvogne stå med tryk på, et vist stykke tid.
Men er det dit private aircondition eller kompressoranlæg, eller lignende for at søge en e.v.t. læk, kommer du langt ved at blande en stærk sæbevand, og dushe på med en sprayflaske.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 03-06-10 21:46
Accepteret svar
Fra : Asbjørn2

Modtaget 52 point
Dato : 03-06-10 23:07

Sæbevand i styrke som ungerne bruger til at lave "sæbebobler" med. Bruges til finde alle luftformige lækager som brint, CO2, freon, gas, trykluft og mange andre.
Smør det på med en pensel eller spray det mistænkte område.
Dette er et gammelt og velprøvet råd, er næsten altid ved hånden, og så er det billigt.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-06-10 14:03

Nygifte Lise ringede til sin mor.

-Hjælp, jeg gav Peter sæbespåner istedetfor havregryn i morges.

-Nå, blev han gal ?

-Det er ikke ordet, han skummer endnu.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 05-06-10 00:34

Citat
-Det er ikke ordet, han skummer endnu.

Hæ, hæ, hæ - den skal huskes; kan bruges i andre sammenhænge

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 05-06-10 05:57

Tak for svaret Asbjørn2.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 05-06-10 23:18

Til jesper.s
Selvtak - er altid glad hvis jeg kan hjælpe.

Hilsen Asbjørn2