/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
TV i Frankrig.
Fra : peterpyt
Vist : 932 gange
300 point
Dato : 31-05-10 20:55

Allo´ allo´..

Jeg skal på camping i Frankrig. Jeg ønsker at tage et tv med. Jeg håber at kunne se lidt VM i fodbold og noget Le-Mans.. Kan jeg se dette vha. en almindelig antenne, (som i de gode gamle dage i DK) eller skal jeg have en boks på, mpeg 2 eller mpeg 4?

På forhånd tak for hjælpen..

Med venlig hilsen .

Peter..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-05-10 21:01

Lidt ved siden af emnet.... der hvor vi skal være i Frankrig,er der storskærm

Det er sjovt at opleve stemningen, bortset fra vi sidst nær var blevet myrdet,da vi holdt med Italien

Kommentar
Fra : vWinther

Dato : 31-05-10 21:02

Hej peterpyt

Skal du se det over fransk tv? Hvis det er over franske tv-kanaler du skal se det, er det Frankrigs tv-licensregler der gælder

.: vWinther :.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 31-05-10 21:10
Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-10 21:14

Hvis dit TV har både PAL (det meste af europa) og SECAM (Frankrig) - så kan du.....

Ellers ikke med alm. antenne...

Er det et nyere TV med digitalmodtagelse - så måske....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-05-10 22:57

Hejsa.
Du skal ha' en mpeg 4 boks.
Den skal du tilslutte din antenne så kan du se de pogrammer de sender i Frankrig.
Vi købte en og så alt det vi ville i Tyskland.
Har købt vores hos onkel Harald. Pris 389.kr.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-06-10 05:47

Hvad har TYSKLAND med sagen at gøre

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-06-10 08:51

Citat
Hvad har TYSKLAND med sagen at gøre

Det var vel i det vestlige Tyskland hvor de franske signaler rækker ind

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-06-10 11:11

Citat
Det var vel i det vestlige Tyskland hvor de franske signaler rækker ind

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-06-10 20:01
Kommentar
Fra : peterpyt

Dato : 16-06-10 14:36

Ferien er slut - jeg medbragte en MPEG 2 DVB-T tuner.. Med den kunne jeg se ca. 15 kanaler, bl.a. en enkelt som viste et par vm kampe.. Jeg havde håbet at kunne se den kanal som har logo "23" - men det var desværre ikke tilfældet..

/ Peter..

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 16-06-10 17:34

Hej peterpyt, hvilke kanaler kunne du se? Og hvad koster sådan en MPEG 2 DVB-T tuner?