/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Spam Filter
Fra : Manse9933
Vist : 422 gange
300 point
Dato : 03-05-03 09:49

Hej
Er der en derude som kan anbefale et godt Antispam program.
Helst et der indstallere sig selv uden for meget bøvl og som er let at veligeholde,det skal helst have en tilbage meldings funktion,så spammeren
tror at E-mail adressen ikke er i brug mere,og det gør heller ikke noget hvis
det har en sporings + andmedelses funktion indbygget til en eller anden sikker server med en god privat sikkerheds politik (uden spyware og reklamer)
Jeg kunne selvfølig bare søge efter et på nettet men vil heller have et som er godt gennem prøvet,det må gerne være gratis

Manse9933

Kommentar
Fra : als

Dato : 03-05-03 10:00

Kan anbefale spamweasel
http://www.spywarefri.dk/sikkerhed.htm#SpamWeasel
desuden kan du få en spamfri-emailkonto. Se samme URL lige under Spamweasel.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-05-03 10:15

als det har jeg på cd, er for besværligt at veligeholde og det er jeg for doven til Har spam fri Web mail konto.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-05-03 10:22

Jeg skal bruge det til min private Outlook Express pop3 konto.

Manse9933

Kommentar
Fra : BYLDER

Dato : 03-05-03 10:52

ja jeg bruger spamkiller, jeg ved ikke om det har alle de mulighedder du beskriver, men det har kørt i 1 md. nu, og jeg har ikke haft brug for at gøre noget ved det, jo forresten jeg satte det til at lave en opdatering, men ellers kørere det bare.
jesper

Kommentar
Fra : BYLDER

Dato : 03-05-03 10:57

jeg glemte lige at sige at det ikke er et gratisprogram og at du kan få oplysninger om det her http://www.mcafee.com/myapps/msk/default.asp

jesper

Kommentar
Fra : BYLDER

Dato : 03-05-03 14:11

nu har jeg selv læst om programmet, det har alt det du gerne vil have, og som sagt, jeg har ikke gjort noget ved det endnu.

vil dog prøve at sætte det op så spammers tror min mailadr. ikke findes

jesper

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 300 point
Dato : 03-05-03 14:23

Hej Manse

Har du prøvet spampal med diverse plugins ?

Jeg bruger det selv og syntes det virker fortrintligt

http://www.spampal.org/

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 06-05-03 18:56

Tak for svaret srhansen.

Det virker,nu kan jeg måske få lidt fred.

Manse9933

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 08-05-03 22:04

Hej igen

Ja specielt badword plugin er rigtig god, glad for at kunne hjælpe :)

mvh srhansen