/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Påhængscykkel, efterløber
Fra : bite
Vist : 1808 gange
100 point
Dato : 31-05-10 11:57

Skal til at købe en påhængscykel, men syntes der er lige lovligt mange at vælge imellemf.eks Scanbikes, trek osv.
Er der ikke nogen kan hjælpe lidt og evt give et godt tip

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-10 12:00

Citat
Er der ikke nogen kan hjælpe lidt og evt give et godt tip

IKKE uden at kende dit behov....

Skal du køre med aviser eller børn f.eks..

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-05-10 17:38

- aviser refi?? Der står ik' noget om sadeltasker...

http://cykel-rabat.dk/product_info.php?cPath=5&products_id=59

Kommentar
Fra : jepser30

Dato : 31-05-10 18:16

Jeg kan absolut kun anbefale Christiania Bikes. Jeg har købt en trækvogn og den er jeg MEGET glad for. Den er lidt dyrere end andre, men kvaliteten er også derefter.

Jeg ved Jupiter Cykler forhandler dem. Ellers har de deres egen hjemmeside.
De findes både som trækvogn og ladvogn.

Kommentar
Fra : HansELund

Dato : 31-05-10 18:44

HUSK REGERINGENS SPAREKATALOG - med støtte fra DF

Vi får allesammen en ministerbil inden vi ser os om.....

I modsat fald, gør som jeg. Stem Socialdemokratisk og vend tilbage med spørgsmålet..... hvis det skulle kikse for os på venstrefløjen...

MVH@ns

Kommentar
Fra : jepser30

Dato : 31-05-10 18:48

Endnu bedre: Meld jer IND i partiet Socialdemokraterne, så støtter I den rigtige vej for Danmark...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-10 19:06

Citat
Endnu bedre: Meld jer IND i partiet Socialdemokraterne

og mere

Dagens TÅBELIGHED....

Kommentar
Fra : bite

Dato : 31-05-10 20:17

Hehe der er mange forslag til dette emne, men jeg havde nu nok regnet lidt med en cykel som Stouenberg forslår. Altså en halv cykel som hænges på en alm cykel, men er der nogle gode forslag til hvilken jeg skal vælge ?