/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Program til at lave ID-kort med?
Fra : Kris
Vist : 3327 gange
50 point
Dato : 03-05-03 03:53

Jeg arbejder i en ungdomsklub, hvor vi skal lave "klubkort" til alle medlemmerne. Jeg søger derfor et godt og nemt program til at lave nogle id-kort med. Håber nogle kan hjælpe mig.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 03-05-03 05:45

nu er det lige det at drr er mange måder at lave id kort på
men her tænker jeg slvfølgelig på barcode eller magnetkort måske også ????

her er et eks. barcode ( online)
http://www.freebarcodes.com/Default.asp
der klikker du på " No thanks, please take me straight to the free bar codes!"
og så kan du lave en barcode online og printe ud

-----------------------------------
men har du office hvorfor så ikke lave den der + evt en barcode (stregkode)
----------------------------

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 03-05-03 07:26

Det er en ganske god ide Technet, men om 2 måneder får vi et kort med en chip i. Så indtil da mangler jeg egentlig bare en slags visitkort. Et ganske simpelt visitkort hvor der er plads til et billed.

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 03-05-03 08:37

Hej!
Hvad med at anvende Word.
Eller en af Averys visitkort papirer.. Dertil kan du få/købe et lille billigt program som kan klare opgaven.. Prøv den lokale boghandler.. Her er "papiret" allerede tilføjet i skabelonlisten, så tilpasning er nem.
Lige så vigtig er jo også at prisen kan holdes nede, og det betyder jo også noget i en institution.

BenKvist

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 50 point
Dato : 03-05-03 11:08

Benyt Avery's program:Avery Design Pro 2000 til det. Det er gratis er let at benytte

http://www.avery.dk/dk1/downloads/software.html

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 03-05-03 22:54

Tak for svaret catbody. Det var lige hvad jeg ledte efter.