/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gendanne slette mappe i Win 7
Fra : goldeneye
Vist : 660 gange
200 point
Dato : 30-05-10 14:04

Kom ved en fejl til at slette i mappe i Windows 7.
Promptede med om jeg ville slette permanent da mappen var for stor til at kunne være i papirkurven, og kom til at svare ja ... ikke smart.

Er der mulighed for at gendanne mappen?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 30-05-10 14:10

der findes flere programmer som kan klare søg nettet jeg kan desværre ikke lige komme i tanker navnet på det jeg brugt men søg på nettet

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 30-05-10 14:13

har fundet det jeg har brugt gå ind på komputer for alle ,gratis programmer ,der ligger et der hedder diskdigger det er godt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-05-10 14:19

Du kan prøve med Recuva, gratis
http://www.piriform.com/recuva/download/slim

Hent det og installer på et andet drev end der hvor den slettede mappe var,
du skal helst ikke gemme og skrive for meget til disken, det mindsker chancen for gendannelse..

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 30-05-10 14:19

Her har du linket : http://dmitrybrant.com/diskdigger

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-05-10 14:22

En anden gratis, PC Inspector File Recovery 4.0
http://www.filehippo.com/download_file_recovery/

Kommentar
Fra : goldeneye

Dato : 30-05-10 15:27

Ingen af programmerne kan bruges .... eller jeg kan ikke få dem til at virke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-10 15:50

Citat
Promptede med om jeg ville slette permanent da mappen var for stor til at kunne være i papirkurven, og kom til at svare ja

Permanent betyder - endegyldigt

Så det kan du godt glemme med en mappe af den størrelse - den er delvis overskrevet for længst....

Men det er da rart at vide, til en anden gang, at Win er så klog at den spørger 2 gange inden den udfører din ordre

Det er lavet så man ikke "kommer til" at gøre noget forkert......

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-05-10 16:27

Når du prøver med recovery programmerne skal du først vælge et sted at lægge filerne. Stedet skal ikke være på C: drevet hvis det er der filerne lå.
Og så skal du ikke søge på mappen men på fil-navnet eks. >> jpg eller doc eller hvad det er for en type fil

Kommentar
Fra : goldeneye

Dato : 30-05-10 18:51

Formåede at redde nogle af filerne.