/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Cpi popcorn gejl
Fra : ras65
Vist : 903 gange
120 point
Dato : 03-05-03 01:39

Hey eksperter...
Kunne godt tænke mig at få min popcorn gejlet lidt. Hvad synes i jeg skal sætte på af fedt gejl?
Har i nogle foslag så skriv dem med url så jeg kan se hvordan det ser ud, og evt hvor jeg kan købe det, og tidsidst hvordan det monteres :]

NB: Min popcorn er sølv grå

Håber i er friske på at hjælpe på forhånd tak

Kommentar
Fra : DynamiC

Dato : 03-05-03 18:14

Nu har jeg ikke set så meget gejl til CPI endnu, men meget kan man jo selv lave.
F.eks. smide et par dioder på, fede stafferinger, tonede lygter, opmale teksten i dækkene, og måske afkorte bagskærmen lidt.
Og smid den bagagebærer af helvedes til, den pynter ikke ligefrem ;)

Efter det skal den nok se ret fed ud.

Kommentar
Fra : ZuljiN

Dato : 03-05-03 22:35

- En total-lakering i sort eller anden mørk farve ( kan godt selv laves, har selv gjort det )
- Tagging af nick-name på frontskjold og sider ( Har tagget mit nick i fronten :D, mangler bare en ultraviolet stav foran )
- Dioder som ovennævnt i alle skruerne på sideskjold
- Stafferings ( Maybe selvlysende ? )
- Klar glas i blinklys
- Kraftigt blåt skær i forlygte
- Blå eller grøn eller pink/lyserød neon stav under svinet ( 2 stk, 1 til hvert sideskjold ) ( Jeg anbefaler grøn, da den skærer bedst igennem om natten ) ( Koldkatodelys er ikke særlig kraftigt, derfor ikke så vildt cool, medmindre du svinger lidt flere volt gennem svinet, hvilket den nok ikke kan holde til )
- 2 ultraviolette stav under ( Når du kører over de hvide streger på vejen ) ( Både neonstave og ultraviolet skal ikke være tændt samtidig, ikke pænt )
- Neonwire ( Kan smides rundt i "sammenføjningerne" af ydre skjold og paneler )
- Varme i sæde ( Simpelt varmelegeme, fx sådan et som bruges til vandsenge, god ide med en kraftig gummipose til at sidde på så, det er sq dejligt :D )
- Skivebremser i seje udskæringer ( Definer sej? :P )
- Hmm... ? Der er sq så meget man kan smide på :D Men specielt effektlys.. det er en god kerne til en møgfed scooter efter kl 23:00 :)

hvis du opmaler teksten i hvid i dækkene, og placere de ultraviolette stave rigtigt, så ser det ud som om du har neon-stave på dækkene :)

Ser max najs ud...

Mvh ZuljiN

Kommentar
Fra : ras65

Dato : 04-05-03 20:35

hvilken hjemmeside ville i anbefale hvis jeg skulle købe noget gejl ?

Kommentar
Fra : DynamiC

Dato : 04-05-03 23:10

http://www.scooter-shoppen.dk/ lagde jeg lige mærke til de har en del gejl til Popcorn, dioderne kan købes på dioder.dk.
http://www.tunescoot.com/ har en hel masse gejl til alle forskellige scootere, men det er godt nok en tysk forhandler så portoen kan blive dyr, men det er det værd!

Kommentar
Fra : ZuljiN

Dato : 04-05-03 23:22

meget kan skaffes på http://www.thansen.dk og kopierne :) ( http://www.protuna.dk og http://www.protunahandel.de )

Hovedsageligt lys jeg snakker om der...

http://www.metrakit.dk <-- har sikkert nogle cool skivebremser eller deromkring.. :)

Mvh ZuljiN