/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Fildeling
Fra : achton
Vist : 745 gange
100 point
Dato : 30-05-10 10:54

http://www.myupload.dk/

kommer denne tekst når jeg vil se mine filer.

Citat
File is temporarily removed until 6/1 due to too much traffic usage.

Hvad fa... mener de

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-05-10 10:57

Jeg får det til at der er for meget trafik på siden pt

Måske du kan prøve her

http://gemdet.nu/

http://www.gratisupload.dk/index.php

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 30-05-10 10:58
Kommentar
Fra : achton

Dato : 30-05-10 10:59

Jeg tror det samme, men for meget trafik uafbrudt i en uges tid det
lyder mystisk.
Jeg prøver nogle af dine links, tak for dem.

Godkendelse af svar
Fra : achton

Dato : 30-05-10 11:04

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-05-10 11:13

Nu skrev du fildeling i overskriften, prøv lige at se her så:
https://www.dropbox.com/
Installer Dropbox på computeren og fortæl dem du vil dele filer med at de også skal installere Dropbox på deres computer, der bliver oprettet en mappe på de computere som bruger Dropbox og indholdet i mappen synkroniserer automatisk med de andre Dropbox computere, du uploader nogle filer og du bestemmer hvilke modtagere som automatisk får disse filer hjem i deres Dropbox når de starter computeren.
Nemmere kan det vel ikke blive opret en mappe i din Dropbox konto og bestem hvilke modtagere (e-mail adresser) der skal have filerne, opret en mappe mere hvis det er nødvendig og igen sætter du nogle e-mail adresser til Sharing, hvis så modtagerne har fulgt din opfordring og installeret Dropbox så kommer filerne automatisk når de starter computeren, og det det bedste er at det er gratis for de første 2Gb og du får lidt ekstra plads for hver bruger som installerer på din opfordring, hvis det ikke er nok så kan du for et beskedent beløb købe helt op til 100GB

Kommentar
Fra : achton

Dato : 30-05-10 11:21

Tak o.v.n.
Men modtagere af billeder er en it nørd. dropbox og andet er volapyk for dem.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 30-05-10 11:22

Jeg skal sende nogle billeder videre, de er på op til 5 MB.
Det kan blive til 10 stk. ad gangen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-05-10 11:29

Prøv med Mega Upload det er gratis og de accepter ret store filer:
http://www.megaupload.com/
min foretrukne side til store filer, modtageren får en mail med link som skal klikkes på for at hente filen, linket kan kopieres og sendes med mail hvis der er flere modtagere, det er nemlig ikke gratis at sende til flere direkte fra siden

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 28-07-10 12:52

De mener du er en TORSK