/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
paypal
Fra : kenneth91
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 29-05-10 22:33

nogen der ved om paypal understøtter visa electron ?

det er fordi jeg skal købe noget til et spil, men kan ikke ?

Kommentar
Fra : Tanjaa

Dato : 29-05-10 22:43
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-05-10 22:43

Hos PayPal kan du bruge Visa, American Express og MasterCard, ikke et ord om Visa elektron så det kan du sikkert ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-05-10 22:46

Det gør de så alligevel som Tanjaa var hurtigere til at finde ud af
Citat
PayPal accepts the following cards:

* Visa / Delta / Electron
* MasterCard / Eurocard
* PayPal Top Up Card
* Maestro
* Solo
* American Express

Kommentar
Fra : Tanjaa

Dato : 29-05-10 22:55

hvis du får problemer der hvor du vil købe spillet så se om du ikke kan finde det gennem Ebay
du skal bare melde dig ind, hvis du ikke er det, det er gratis.
http://www.ebay.de/
http://www.ebay.co.uk/
http://www.ebay.com/

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 30-05-10 12:07

Paypal virker selvfølgelig sammen med VISA electron.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 30-05-10 15:15

Citat
det er fordi jeg skal købe noget til et spil, men kan ikke ?

Har du oprettet dig korrekt ?

Jeg har købt mange ting og betalt med paypal - men der var engang, hvor købet ikke ville gå igennem, da jeg kontaktede forretningen (i USA) svarede de at de ikke sendte til DK........
- det var altså så derfor at købet ikke kunne gennemføres !