/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gendanne slettede sms beskeder
Fra : jehe
Vist : 9117 gange
59 point
Dato : 29-05-10 17:57

Har amn nogen mulighed for at gendanne slettede sms beskeder på en mobiltelefon ???
hilsen JH

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 29-05-10 18:04

Nej

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-05-10 18:39

Men alt hvad der bliver lagret/gemt på en mobiltelefons memorycard,kan gendannes.
Det er også muligt at hente data ud fra et simkort, med en simkortlæser.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 29-05-10 19:21

Citat
memorycard,kan gendannes.
Det er også muligt at hente data ud fra et simkort, med en simkortlæser.

Selv-følgelig....

Jeg kommer bare fra en tid hvor KAMERA på en mobil, var det helt store.
Selvfølgelig kan du gendanne filer fra et SDI eller andet kort...

Mig der tror det hele ligger på selve TLF`n

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 29-05-10 19:22

Men tror nu ikke der står noget om KORT/ men om telefon.
Derfor NEJ

Kommentar
Fra : jehe

Dato : 29-05-10 19:35

Vi snakker om en Nokia hvor der er sendt og modtaget nogle beskedder hvor vi mangler svarene da de er blevet skettet

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-05-10 19:53

En slettet SMS er slettet, med mindre du har lavet back up på et memory kort

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 29-05-10 21:05

Citat
Vi snakker om en Nokia hvor der er sendt og modtaget nogle beskeder hvor vi mangler svarene da de er blevet skettet

GLEM DET? '

Eller hvis du har nummeret ???
ring dem op og spørg om de vil være VENLIG at gensende dem.
MEN det kommer jo LIGE an på, hvad det er for nogle beskeder___?
de lige skal svare igen PÅ..

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 29-05-10 21:56

NB:

Hvis de var vigtige? hvorfor udskrev du dem så ikke.
Kunne gøres over FAX send til + f.ks biblioteket´s udskrivning

Det kan alle mobil telefoner/
eller var det også før min tid.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-05-10 14:56

Du skal logge ind på din telefon som administrator, så kan du gå ind i en menu under sms der hedder gendan sms og finde dine gamle sms'er.