/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gratis SMS
Fra : lham
Vist : 759 gange
100 point
Dato : 29-05-10 08:39

Det sidste års tid har Cool-SMS på nettet haft gratis SMS-er ,dog med vedhæftet reklame. Er desværre lige nedlagt. Er der nogen der kender nogen der der har tilsvarende produkt.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 29-05-10 08:58
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 29-05-10 09:01
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-05-10 09:01

Jeg har Telmore og logger ind på Mit Telmore, så kan jeg sende SMSer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-05-10 09:44

Jeg kan sende 10 stk. sms hos TDC (nettid taletidskort)

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 29-05-10 10:40

Citat
Jeg har Telmore og logger ind på Mit Telmore, så kan jeg sende SMSer

Jeg har også Telmore og det du henviser til er web sms'er, men det er ikke gratis, prisen er den samme som hvis du sendte fra din mob.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-05-10 12:37

Jeg plejer at sende brevduer - det er gratis.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-05-10 13:34

Hvis jeg selv modtog en sms med tilhørende reklame fordi at afsenderen er nærig ville jeg omgående slette uden at læse den.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 29-05-10 13:37

LuffeA
Det gælder om at holde fanen højt-så læser du vel heller ikke aviser ! ser TV 2 osv

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-05-10 13:41

Reklamer siger mig intet......

Kommentar
Fra : lham

Dato : 29-05-10 13:50

DISKEN-reviced

Der er jo uhyggeligt man links i dine 3 Googsøgninger-har prøvet et tilfældigt udvalg, men der er hver gang begrænsninger i antal fri periode højvande eller lavvande eller hvad de ellers kan finde på
Safehouse lignede det rigtige, men jeg modtog aldrig regisreringskoden

Efterlyses en med pers. erfaring med sådan en gratis SMS sender

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-05-10 14:42

For nogle år siden var der en del, men et faktum er jo at der skal tjenes penge, ingen firmaer vil arbejde gratis, især ikke nu hvor det meste af verden er på røven.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 29-05-10 14:44

Citat
Jeg har Telmore og logger ind på Mit Telmore, så kan jeg sende SMSer

Dog ikke gratis!

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 29-05-10 14:46

Citat
Der er jo uhyggeligt man links i dine 3 Googsøgninger-har prøvet et tilfældigt udvalg

Googlede bare, aner intet om gratis sms´r, ikke noget jeg bruger.
Sorry de ikke virker.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 29-05-10 15:11

Sms er noget af det billigste der findes. At du sender sms med reklame viser bare hvad for en nærig type du er.Men det er vel måske det du vil vise de du smser til.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 29-05-10 15:48

alminak
mange bække små gør en stor å.
For at fortælle modtageren hvor nærig jeg er skulle man måske overveje at lade modtager betale

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 29-05-10 17:20

Du sender vel ikke så mange smser at det kan blive mere en nogle få kr.pr. dag.Tror ikke du trænger fortælle dine venner hvor nærig du er, det ved de nok.
alimak

Kommentar
Fra : lham

Dato : 29-05-10 17:54

Alimak
Det ved de da -ingen problemer.

nå tilbage noget brugbart :
side med gratis SMS (evt reklamefinansiret ) det må findes !

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 30-05-10 09:26

Hva med Bibob.dk 8 øre pr.sms og selvfølgelig uden reklamer...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-05-10 09:48

Nej, det er alt for dyrt

Jeg vil nu foreslå en henvendelse til en hjælpeorganisation om de kan hjælpe med nogle kroner om dagen.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 30-05-10 10:16

Jeg Cain
Fint med BiBob 8 øre, installeret men opdager så det kræver at jeg flytter mobilabb. De er 21øre dyrere end mit cool abb pr min så det vil jeg ikke.

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 30-05-10 14:32

Ok så prøv at kikke på denne den koster dog 20 kr. om mdr. det er det billigste jeg kan finde på nettet
http://www.coolsms.dk/FriSMS.html

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 30-05-10 16:08

Har du været herinde og prøve? http://www.gratisbesked.dk/

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 01-06-10 08:30

Tak for svaret o.v.n..
Godt der er andet end "mørkemænd" til
Virker 15 gratis/døgn uden reklamer SUPER og til Alimak mfl-min "nærighed " sparer mig nu for det meste af en tusse på årsbasis

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-06-10 22:28

Selv tak du er ikke nærig med stjerner ser jeg