/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Paradise hotel sang?
Fra : madsemillarsen
Vist : 1623 gange
50 point
Dato : 26-05-10 23:47

Hej

Leder efter sangtitlen på den sang som de har brugt i programmet fire gange lige i starten.
Ikke intro-sangen, men den sang der bliver spillet når det nye afsnit er begyndt.
Det er sådan en chill sang, mener de synger noget med "come with me, sing with me"
Har ikke kunnet finde ud af hvad den hedder, så kunne godt bruge lidt hjælp.
Til dem der har lyst til at hjælpe så bruger de den også i afsnit 63

Mange tak !

Kommentar
Fra : madsemillarsen

Dato : 27-05-10 00:02

Til dem der er i tvivl om hvilken sang det er, så lyt til dette:

Kommentar
Fra : madsemillarsen

Dato : 27-05-10 00:03
Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 23-08-10 22:10

Jeg ve det godt, har det lige på tungen. Men lyt til den igen, og så i den øresnegl udelad remixet som er den hvislende lyd. Så kan det være at du kan høre det. Men der er lidt meget remix i den desværre og slet ikke nok af den ss

Og jeg syntes kun at den tekst der minder mig om Lady Gagas - Pokerface