/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fsgk32.exe
Fra : MissXX
Vist : 686 gange
100 point
Dato : 25-05-10 18:55

Hejsa

Øv øv, min pc kommer kontant op med en fejl vedr fsgk32.exe.

Når det sker, fryser pc'en total og der er kun den hårde måde at slukke den på!

Nogen der kan hjælpe mig? Jeg har lavet en totaloprydning, diskoprydning, kørt div. spywareprogrammer m.m. men intet har hjulpet mig...

Jeg skal nok have hjælpen lidt ind med skeer

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 25-05-10 19:24

fsgk32.exe beskrivelse Description Beskrivelse fsgk32.exe is a process belonging to F-Secure Anti-Virus.\r This process should not be removed to ensure that your system is secure.\r fsgk32.exe er en proces, der tilhører F-Secure Anti-Virus. \ r Denne proces bør ikke fjernes for at sikre, at dit system er sikkert. \ r
Click to run a free scan for fsgk32.exe related errors. Klik for at køre en gratis scanning for fsgk32.exe relaterede fejl.

Recommendation Anbefaling Not a critical component, but see the information above before disabling it. It is highly recommended to Run a Free Performance Scan to automatically optimize memory, CPU and Internet Settings.. Ikke en kritisk komponent, men se ovenstående oplysninger før deaktivere den. Det anbefales stærkt at Kør en gratis Performance Scan til automatisk at optimere hukommelse, CPU og Internet Settings

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 25-05-10 19:28

Øhhh.... Det blev jeg sku ikke meget klogere af

Har selv googlet mig frem til ovenstående.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 25-05-10 19:38

Du skal køre : F-Secure Anti-Virus.\r

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 25-05-10 19:39
Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 25-05-10 20:46

Jeg har allerede TDC's sikkerhedspakke, så jeg kan vel ikke køre 2 virus-programmer samtidig?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-05-10 21:11

Oversættelse fra Engelsk til Dansk Vis med latinske bogstaver med google translator

fsgk32.exe BESKRIVELSE Beskrivelse BESKRIVELSE fsgk32.exe er en proces, der tilhører F-Secure Anti-Virus. \ r Denne proces bør ikke fjernes for at sikre, at dit system er sikkert. \ r fsgk32.exe ER en proces, der tilhører F- Secure Anti-Virus. \ R This proces bor ikke fjernes i sikre på DIT system ER sikkert. \ R
Klik for at køre en gratis scanning for fsgk32.exe relaterede fejl. KLIK for at Kore en gratis scanning for fsgk32.exe Relaterede benytter normalt.

Anbefaling Anbefaling Ikke en kritisk komponent, men se ovenstående oplysninger, før du deaktiverer den. Det anbefales stærkt at køre en gratis Performance Scan til automatisk at optimere hukommelse, CPU og Internet Settings .. Ikke en Kritisk Komponent, mænd se ovenstående oplysninger til deaktivere den. DET anbefales stærkt på Kor en gratis Performance Scan Til automatisk på optimere hukommelse, CPU OG Internet Settings

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-05-10 10:42

Citat
Jeg har allerede TDC's sikkerhedspakke, så jeg kan vel ikke køre 2 virus-programmer samtidig?

- det skal du heller ikke, F-Secure er en del af TDC pakken...