/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Aluminiums plade, hvor kan det købes ?
Fra : jens-lyn
Vist : 3999 gange
50 point
Dato : 23-05-10 22:03

- hvor kan jeg som privatmand købe aluplade ex 1000 x 2000m x 0,5mm ?

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 23-05-10 22:18

sanistål, eller ligende jernhandel, smede og ligende... Der er muligheder nok...

Kommentar
Fra : jens-lyn

Dato : 23-05-10 22:20

- det var nemt, hos Sanistål kan du netop ikke handle som privatmand, har du andet konkret der kan bruges ?

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 23-05-10 22:47

Jeg har da altid kunnet handle kontant ved Sanistål?

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 23-05-10 22:47

SOM PRIVAT ER DU NOK NØDT TIL AT BEDE
DIN LOKALE SMED SKAFFE DET HJEM TIL DIG,
DET ER HAM DER KAN HANDLE HOS GROSSISTER OG PRODUCENTERNE,
DET TROR JEG IKKE PRIVATE KAN NOGLE STEDER, DA DE JO NETOP
ER BEREGNET PÅ STØRRE ORDRE.
SORRY.
MED VENLIG HILSEN
AG112

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 23-05-10 22:53

Citat
det var nemt, hos Sanistål kan du netop ikke handle som privatmand, har du andet konkret der kan bruges

Det var da lige godt sat... Det er da helt sikkert man kan, du skal bare betale kontant eller på dankort... Har da altid kunnet handle der som privat mand..... Så det er da ganske konkret og brugbart!

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 23-05-10 23:06

Tja, jeg er da også lidt uforstående. Man får måske ikke lige de rabatter som smeden får, så han kan tjene lidt på handlen.
Jeg har ofte handlet ved Sanistål i Herning. Jeg har aldrig haft et CVR nummer.
Prøv at spørge din lokale på tirsdag, jeg er rimelig sikker på at du kan.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 23-05-10 23:13

ellers er der da også Lemvig-Müller http://www.lemu.dk

Og så kan du da også bestille pladen i din lokale tømrerhandel
Mulighederne er mange

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 23-05-10 23:15

men det er sq da noget af en plade, 2 kilometer lang!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 23-05-10 23:26

nu ved jeg ikke hvor i landet du befinder dig, men i Odense på Stæmosegårdsvej er en vejskiltefabrik -- de bruger aluplader til skilte (søvandsbestandig) det er muligt du kan købe dem der.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-05-10 03:24

Citat
men det er sq da noget af en plade, 2 kilometer lang

2 x 1 km helt nøjagtigt, men da den kun skal være 0,5 mm kan den jo nok foldes sammen

Kommentar
Fra : HansELund

Dato : 24-05-10 03:44

Jeg ville nok, hvis jeg var dig, henvende mig ved et rimelig stort blikkenslagerfirma istedet, da de i højere grad indkøber plader ved Sanistål, eller andre og derfor nok ville kunne "overtales" til en bedre pris. Samtidig har de også værktøjet, hvis pladen lige skal klippes på mål.

Hvor bor du i landet?

MVH@ns

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-05-10 07:11
Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-10 16:02

Citat
hvor kan jeg som privatmand købe aluplade ex 1000 x 2000m x 0,5mm

Om du så hedder A.P.Møller eller Obama, får du IKKE en "plade" i den størrelse nogen steder

Den skal fremstilles på stedet....

Kommentar
Fra : jens-lyn

Dato : 24-05-10 21:12

ja, jeg kan godt se det er svært, -men lad mig så indrømme at der skulle være et 'm' mere, altså 1000 mm x 2000 mm x 0,5 mm, tak for jeres råd, -

Kommentar
Fra : kj

Dato : 25-05-10 09:23

Prøv System Standex

Kommentar
Fra : jens-lyn

Dato : 25-05-10 11:09

- det ser ud som om de er i færd med at lukke

System Standex tar ikke flere oppdrag per 31.12.2009, og avvikles fortløpende