/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
We cam over sø/natur/by eller andet
Fra : Nyx-x
Vist : 701 gange
100 point
Dato : 23-05-10 15:17

Jeg har forgæves forsøgt at finde webcams med en udsigt hvor der sker noget og ikke bare det samme billed i flere timer.

kender du nogle gode webcams, sø/natur/by/ ligende?

Gerne i norden. Mest pga tisforskellen.

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 23-05-10 15:18

Eller zoologiske haver. De må for dælen da have noen levende dyr.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-05-10 15:21
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 23-05-10 16:04
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 23-05-10 16:06
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-05-10 16:08
Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 110 point
Dato : 23-05-10 16:10
Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 23-05-10 16:51

var det ikke bedre at du købte mit hus. så har du det hele lige udenfor døren.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 23-05-10 17:31
Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-05-10 18:55
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-05-10 19:38

Citat
Gerne i norden. Mest pga tisforskellen.

Muligvis er der grundet kulturforskelle og kosten forskel på tisseri her i norden og resten af verden

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 23-05-10 20:50

@luffe dog.
Næ mere at det nu mere interesant at se på en skærm der ikke er sort. Da det er nat på den del af verden. Jeg undskylder for at have troet det var indlytsende nok. Men det var det szå ikk.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-05-10 23:42

Der er mørkt hos isbjørnene og myreslugerne lige nu, men ellers er der da rige muligheder for at se med i zoo, her fra Aalborg: http://www.aalborg-zoo.dk/webcam
prøv selv med en søgning på: zoo webcam og du vil finde mange steder verden over hvor du kan se hvad der sker omkring dyrene
Bare et forslag, det er lidt nemmere selv at søge på noget specifikt end at have os til at finde noget for dig, som du måske slet ikke er interesseret i.
Er trafikken noget som er værd at se, så se her der sker noget hele døgnet: http://www.trafikken.dk/wimpdoclet.asp?page=document&objno=19859

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 25-05-10 21:04

ovn.
Jeg har søgt og fandt aldrig rigtig noget der var innteresant. Og derfor spørger jeg her.

Godkendelse af svar
Fra : Nyx-x

Dato : 25-05-10 21:05

Tak for svaret Stouenberg.