/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Sætte to videoklip sammen fra mit Ixus?
Fra : ItsGreen
Vist : 710 gange
132 point
Dato : 22-05-10 22:22

Hejsa.

Jeg har filmet 2 korte videoer med mit lille Canon Ixus og vil gerne sætte dem sammen, så jeg f.eks kan uploade dem til youtube som en enkel video?

Er der ikke et nemt program der kan gøre det?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 22-05-10 22:36

Kan du bruge Windows movie maker. Denne ligger under start....

Men dt afhænger jo af hvilset styresystem du har....

vh ben

Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 22-05-10 22:45

Jeg har Windows 7 men man kan stadigvæk hente moviemaker gratis.

Hvordan gør jeg det i moviemaker?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 23-05-10 19:01

i live moviemaker (det er den du henter) er det nemt, hent begge klip ind i moviemaker, klik på knappen "youtube", følg anvisningerne

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 132 point
Dato : 24-05-10 07:57

How to Insert and Merge Multiple Clips in Windows Movie Maker
http://www.ehow.com/how_4421002_insert-merge-multiple-clips-windows.html

How to combine videos
http://www.youtube.com/watch?v=4nqunhjcDYA

Godkendelse af svar
Fra : ItsGreen

Dato : 24-05-10 09:31

Tak for en god og pædagoisk forklaring. Det ser jo nemt nok ud.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-05-10 10:22

Velbekommen