/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Kogebog/opskriftbog
Fra : yourgod
Vist : 630 gange
100 point
Dato : 22-05-10 22:02

Hej

Jeg søger en kogebog/opskriftbog, hvor man selv kan
skrive sin opskrifter i hånden..
Jeg har været i Bog&idé, de havde ikke nogen. Så prøvede jeg en anden butik
og de havde ikke noget som kun bruges..
Det skal være en rigtig bog, en som kan holde i mange, mange år,
jeg har prøvet at søge lidt selv, men det rakte min evner ikke til..

Håber at der er nogen som kan hjælpe :)

mvh
Yourgod

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 22-05-10 22:37

Jeg har fået sådan en af mine børn. Med inddelinger til forretter, supper, grøntsager og salater, pasta, fisk, kød, fjerkræ, kager og bagværk og en andet

Flot forside og hver kategori starter med en forside hvor man kan skrive indholdet

Den er købt i bog og ide

Her samler jeg alle mine bedste opskrifter og jeg klipper ud og skriver.

Dejligt med helt sin egen- nu har jeg iøvrigt suppleret med en mappe på pc, alene med opskrifter. Men kun dem som vi elsker :)

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 22-05-10 22:38

ups jeg havde ikke set du skrev- at du havde været i bog og ide

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 22-05-10 22:44

http://www.qxl.dk/pris/bger-blade/mad-vin/madlavning/lav-din-helt-egen-opskriftsbog/v/an601973988/

Den er ikke længere til salg, men måske du kan finde en anden her- den ligner meget den jeg har der var også en ske med.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 22-05-10 22:50
Kommentar
Fra : yourgod

Dato : 30-05-10 20:58

det var ikke den slags bog jeg mente :)
men en rigtig bog..