/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
vrigsted..sentas tips
Fra : skingur
Vist : 605 gange
1 point
Dato : 02-05-03 16:56

hej Vrigsted
Når man irriteres på en bruger er det høfligst at skrive direkte til brugeren i et åbent spørgsmål, vedkommende har mulighed for at kommentere.. i dette tilfælde senta, som ikke tjekker sine tips, skriver ti af dem om dagen og iøvrigt ofte misforstår dem, hvilket man kan se af overskriften...
mvh Christina

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 02-05-03 17:01

?

VH'
Moltov

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-05-03 17:06

vrigsted har skrevet en kommentar til senta i et tip....

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-05-03 17:07

og moltov.....du hedder vel strengt taget ikke vrigsted....

Accepteret svar
Fra : fjordglimt

Modtaget 11 point
Dato : 02-05-03 17:07

hej skingur
Jeg holder med dig det skal være sådan at vedkommende kan få lov til at forsvare sig som du siger i et spørgsmål det er ikke mere ret end rimeligt.
mvh fjordglimt

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 02-05-03 17:17

Jeg troede at du svarede på et indlæg, hvorfor jeg satte ? ved, at du laver et nyt indlæg for at svare vedkommende... (Forstår du hvad jeg mener? For det gør jeg vist ikke selv )

Moltov

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 02-05-03 17:18

Helt enig, dette "tip" http://www.kandu.dk/dk/tip/3740

er helt rigtigt et angreb på en bruger og burde som sådan stilles som et spgsm. så hun kan forsvare sig.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 02-05-03 17:31

Nå det. Ja, det er faktisk ret "kylling" agtig, at gøre det på denne måde...Man skal da kunne forsvarer sig, hvis man bliver angrebet...'

Moltov

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-05-03 17:41

nå ja kylling og kylling... tror såmænd ikke, vrigsted har tænkt over det...han er bare blevet irriteret! Faktisk har jeg selv i irritation brokket mig over senta i et tip, hvorefter jeg fik en venlig henstilling om at gøre det så hun kunne forsvare sig!!!!!
(ikke at hun reagerede, men nu har hun da chancen!!!)
Mvh Christina

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 02-05-03 19:52

Jeg syntes også at det er svinskt. Så alle der for lov til at bedømme et af sentas tip, skal bare give det nul. På den måde går det ud over senta, men det glæder os andre. (s)

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-05-03 11:19

hej rasmus...refererer du til dette spørgsmål:

http://www.kandu.dk/dk/spg/13600
Spørgsmål : "rasmus91--> stjæle svar --> ligge ind som tip

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-05-03 11:22

undskyld...denne kommentar endte i en forkert gruppe, sorry!

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-05-03 13:05

Hvad vil i dog få tiden til at gå med
.........hvis i ikke har undertegnede at kommenter hele tiden..
hvor er jeres tilværelse trist og grå....
kun Senta og Kandu....

jeg føler mig meget beæret ........

Senta

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-05-03 13:19

hej Senta..og undskyld, at alle disse indlæg kommer til at virke som en hetz mod dig. Nu var det her spørgsmål egentlig til vrigsted, men det er da også rart at høre fra dig!
problemet er nok, at vi er mange der undrer os lidt over din store forkærlighed for at skrive tips. Egentlig tror jeg, du gør det af et godt hjerte, men for mange virker det som en evig jagt på points, og det er der, janteloven popper op tror jeg. For hvorfor skal du have så mange points for noget, de fleste finder helt ubrugeligt. Alle kan skrive tips om alt muligt, men de fleste føler nok, at deres tips skal være lidt mere relevante end dem, du kommer med. jeg skriver fx ikke tusind tips om heste, hunde og katte på trods af at jeg færdes meget i disse grupper og ved en del om dyr. jeg kommer heller ikke med en ny madopskrift, hver gang jeg har tryllet i køkkenet. Jeg kunne såmænd godt, men tænk hvis alle gjorde det....der ville indløbe tusindvis af tips hver eneste dag...ingen ville kunne nå at læse dem, tage stilling til dem, afprøve dem..og hvad er så egentlig formålet?
jeg håber, du forstår lidt af diskussionen...ellers må du fortsat nyde at være i centrum
Mange venlige hilsener, Christina

Kommentar
Fra : senta

Dato : 03-05-03 13:23

"""jeg føler mig meget beæret """
Det var ironisk ment

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-05-03 13:26

ellers må du fortsat nyde at være i centrum ..var såmænd også ironisk ment!(i modsætning til resten af mit indlæg, der forhåbentlig blev opfattet som både seriøst og venligt).
Mvh Christina

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 04-05-03 12:56

Jeg kan ikke se problemet...
Er det ikke bare et ganske normalt "tip" ???

mvh. Vrigsted

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-05-03 21:38

netikette...

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 04-05-03 21:41

netikette?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-05-03 21:46

slå det op...på computeren i en søgemaskine

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 21-05-03 13:30

Tak fjordglimt.