/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
billeder
Fra : kj
Vist : 407 gange
200 point
Dato : 19-05-10 15:43

Jeg netop installeret Firefox. Går jeg på hjemmesider med billeder kan jeg ikke se dem, ej heller rammer med rødt kryds

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-10 15:49

Citat
ej heller rammer med rødt kryds

Hvad ser du så

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-05-10 15:51

Det lyder mystisk med en helt ny installation, har du haft Firefox før så de gamle indstillinger måske virker på den nye?
Prøv at klikke på Funktioner og på Indstillinger, klik på fanen Indhold og se efter der er markering ud for Indlæs billeder automatisk, prøv også at klikke på knappen Undtagelser om der er nogle sider der, måske du har et sikkerheds program som kan ændre din browsers standard indstillinger

Kommentar
Fra : kj

Dato : 19-05-10 16:15

Der er klikket til v/hentning af billeder.
Jeg bliver desværre nødt til at lukke ned nu, men er tilbage i morgen eftermiddag

Annuller spørgsmålet
Fra : kj

Dato : 25-05-10 11:25

Jeg har kontrolleret ovenstående, uden resultat. Firefox virker på en computer, men ikke på min kones, og vi klarer os med 1 gang firefox.
Derfor annulere jeg spørgsmålet