/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Stofa og internet/digitalt tv
Fra : Palmen
Vist : 829 gange
100 point
Dato : 17-05-10 21:25

Jeg oplever at når man tænder for tv'et så bliver mit internet ekstremt langsomt.

Jeg har stofa bredbånd og stofa-kabel-tv (digitalt)

Nogen der har et godt bud på problemstillingen ?

Accepteret svar
Fra : Jonassen

Modtaget 100 point
Dato : 17-05-10 23:07

Jeg har selv lige haft problemer med Stofa-TV/Net. (Stofa - Aalborg)

Jeg mailede dem, men de meldte hus forbi. Der var ingen problemer.

Mine problemer havde stået på i ugevis, men på mystisk vis var alle problemer pist væk dagen efter at de havde reageret på min mail - mærkeligt!

Mit råd er at kontakte kundeservice - jeg ved det godt.....et lidt banalt råd. Men det er måske der du skal starte.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 19-05-10 06:29

Det lyder meget underligt. Der er TV signal i dit kabel uanset om dit TV er slukket eller tændt.

hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : Palmen

Dato : 21-05-10 20:59

Tak for svaret Jonassen. Jeg skrev til dem, har nu fået svar, og nu virker internettet selvom tv'et kører. De vidste dog ikke hvad det drejede sig om. Nu håber jeg det bliver ved, for det har kun været periodevis at internettet ikke virkede når tv'et var tændt.