/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Delta Force Land Warrior
Fra : kaad1
Vist : 483 gange
40 point
Dato : 02-05-03 14:18

Jeg har downloadet Delta Force Land Warrior som jeg har installeret fint.................... Når jeg ved ind i spillet siger den dette. "Audiomgr:unknown sound file.pwf.................. nogen der kan hjælpe..............

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 02-05-03 15:07

Det tyder på at du mangler filen. Men så'en mellem os to (og uden at lyde som Zonker), hvorfor køber du ikke spillet da det vist ikke koster kassen længere, eller køber det i en PowerPlayer (el. lignende butik), hvor de handler med brugte spil (Sælger kun ordenlige cd'er som ikke er rissede). Så for du ALT med, inkl. alle filerne. Men hvis du beholder det downloadede spil, så skal du have fat i filen, og lægge den i den rigtige mappe. Søg efter filnavnet på en vens comåuter (kræver at han har spillet), og find ud af hvor filen skal ligge, og få en kopi af den med hjem. Læg den så ind i mappen, og se hvad der sker.

/ZeroXP

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 29-05-03 13:22

kaad1 ... Prøv evt. at stoppe med at reklamere for din lille warez virksomhed? Du bliver ved med at skrive at du har downloadet et og spil og det virker ikke! Tænk dig da om?

Og hvis du er så ivrig, så smut en tur til Polen, Warsawa, Der kan de finde samtlige nye spil til en 20'er på et enormt marked! Og de virker!

Kommentar
Fra : mathiasms

Dato : 15-05-05 12:01

øhm