/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
fandens til mailservice eller hva´?
Fra : smuller54
Vist : 685 gange
300 point
Dato : 17-05-10 17:58

Jeg ved ikke hvad der sker. Men igen igen er mail udeblevet. Jeg og Klaudi har skrevet op til flere gange.

Er der andre der har skrevet ??

og brorteil-- jo jo- du behøver dem ikke, det ved vi godt.

Jeg synes bare det er s.... irriterende, da jeg løber til og fra - hvis jeg ikke har mail, er det svært at følge med

Nå men I kan jo skrive hvad I mener, dem der synes det samme som mig og kommer med det bedste svar - vinder point

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-05-10 18:00

Jeg løber til og fra mens jeg lige laver aftensmad--- cowboytoast med diverse tilbehør

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-05-10 18:03

Jow det er meget irriterende at vi ikke får mail, ikke fordi jeg er så aktiv pt, men netop derfor vil det være rart med mail, så jeg dog kan se hvis der er sket nyt i de tråde hvor jeg er med

Løbe til og fra..........jamen sikke en kondi du får, så se lige lidt positivt på det...........og nu løber jeg nogle timer

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-05-10 18:05

Citat
og nu løber jeg nogle timer

jamen nordsted1- hvor løber du hen ??- en skam at vi ikke lige kan løbe sammen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-05-10 18:07

Så har jeg sendt en til mail til teeemet 18:08

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 17-05-10 18:10

Jeg har ikke fået mail i over 1/2 år, men gider ikke skrive til kandu mere. Jeg kan jo bare holde mig væk, når de ikke gider holde dette forum i orden.

hawaii7

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-05-10 18:14

Citat
Jeg har ikke fået mail i over 1/2 år, men gider ikke skrive til kandu mere. Jeg kan jo bare holde mig væk, når de ikke gider holde dette forum i orden.

Det er dog utroligt- det har jeg dog ikke oplevet. De gange - hvor jeg ikke har fået mail- er det også gået galt for andre.

Det fatter jeg ikke en bønne af

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 17-05-10 18:15

Ligegyldigt

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 17-05-10 18:15

Kom med gode frikadeller med havregryn

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-05-10 18:16

Citat
Kom med gode frikadeller med havregryn

den opskrift har du jo jo jo fået

så den skal vel ikke gentages

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 17-05-10 18:17

Den har jeg glemt, så en god efterret, uden havregryn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-10 18:18

Ikke bande Smuller54 det gør pæne piger ikke og som straf får du ingen mails

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 17-05-10 18:22

En portion is med stænk af Dr Nielsen og drys kiks i smuler over.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 17-05-10 18:23

Eller bare rødgrød med fløde.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-05-10 18:23

@brorteil

ganske simpelt

http://www.kvalimad.dk/opskrifter/pandekage-flade-danskere

lidt is eller andet smovs

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-05-10 18:25

Nu bli'r man jo helt lækkersulten

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-10 18:25

Næh spis årstidens frugt og grønt, lige nu er det rabarber kompot og sukkerristede havregryn

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-05-10 18:27

nå- pariserbøffen/cowboytoasten venter

med rødebede, appelsin, æble salat
og spejlæg og kapers og ketchup

hakket løg og ristet løg

hakket oksekød 3 til 6 % fordelt på toastbrød- i ovn til det er brunt og lækkert og derefter al tilbehøret som skrevet foroven.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 17-05-10 18:30

Tak for mad, altså kvalimad, den er gemt.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 17-05-10 18:50

Citat
Næh spis årstidens frugt og grønt

Nemlig, lige nu spiser vi asparges hele tiden til alt - grønne og hvide mums !!!

- grønne asparges med bacon viklet om, nye udenlandske kartofler og en medaljon med smørsovs - det var dagens aftensmad i dag * KRÆS *

Smuller54 jeg får heller ingen ingen mails - det er efterhånden snarere reglen end undtagelsen.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 17-05-10 18:56

Nu er jeg mæt.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-05-10 18:57

Citat
Nemlig, lige nu spiser vi asparges hele tiden til alt - grønne og hvide mums !!!

Ja, det er baaaarrre så dejligt både i grønt og hvidt.

Da min datter var lille, fik vi næsten aldrig høstet de grønne asparges- lige så snart de havde tittet op omkring 5 cm- havde hun snuppet dem

Sjovt nok, og det er først igen nu hvor hun er omkring 20 år- at jeg har fået hende til at spise dem igen- men OK fra 5 år og til 8 år, var det ok.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-05-10 19:24

øv, nu vælter det ind med mails fra kandu

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 17-05-10 19:27

fik kun 29 mails

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-05-10 19:27

hvorfor øv- det er da helt fint

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 17-05-10 19:27

Hvorfor vække den bjørn der sover.

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 17-05-10 19:30

Tak for svaret Klaudi.

Med fælles hjælp

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-05-10 19:36

Velbekommen, så må vi se hvor længe det varer denne gang,
6 gange på 10 dage, det er for dårligt

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-05-10 19:42

Citat
Ikke bande Smuller54 det gør pæne piger ikke

glemte lige en sidste bemærkning til ovenstående:

Nej- det er der nogen som sys -men det hjælper