/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Elg igen.
Fra : bb1
Vist : 595 gange
100 point
Dato : 17-05-10 05:37

Tombaneserens og Øjenvidnet på jagt?

http://www.youtube.com/watch?v=EDvGAgESn-g

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 17-05-10 06:57

Hvad er det du ikke kan finde ud af?

Jeg kan ikke læse noget spørgsmål i dit indlæg!

Har du glemt hvad du skal spørge om?

Du behøver da ikke henvise til det skide Youtube. Dem der vil se alle de intetsigende indlæg kan selv finde dem. Jeg har ikke tid til sådan noget pjat.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-05-10 21:28

Hvem har spidst din oste mad Hugo-Børge?

Spørgsmålet står øverst,men jeg gentager det da gerne: Er det Tonganeseren og Øjenvidnet, der er på jagt???????
Eller er det Tonganeseren og hans søn???????

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 17-05-10 22:04

Citat
Eller er det Tonganeseren og hans søn???????

NEJ, helt bestemt ikke - det ligner mere bb1 himself og hans riffelinstruktør.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-05-10 23:17

Nej da mit billede kan du finde på min hjemmeside www.bb-jagt.dk Jeg har ikke noget at skjule........

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-05-10 06:55
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-05-10 06:58
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 22-07-10 07:49

Det var altså: E.B.Berthelsen og hans papsøn. På svigerfars jagt. De havde blot glent gipsen, så de kunne tage flere aftryk af køerne. Vi må håbe de huskede en kniv, så de kunne lave fejninger!!!

- men da ingen har kunnet gætte det,så afslutter jeg tråden.

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 22-07-10 07:50

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål