/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Elg eller lignende
Fra : DISKEN_revised
Vist : 705 gange
100 point
Dato : 16-05-10 19:34

Sidste år, var jeg ved at på køre et ´dyr´ som jeg ikke tidligere har
haft fornøjelsen af at møde.
Lignede mest af alt en elg?

Ingen gevir
hvis/grå pels
TOTAL ligeglad med trafik
kom fra et sommerhus-område, billede?
måske en forkert vej_ MEN' ikke mere end 5km fra stedet/
og tæt på Limfjorden.

Er det lovligt at holde disse dyr?
hvis det er importeret.

Eller er det bare anden form for (MISFORSTÅET /menneske kærlighed)
at opfodre et dyr, for bare at lade det vandre i trafikken!!!

Kan kun skrive, det kom UD FRA en grund, og gik med
en mærkelig gang-art jeg ikke kender til
2 sæt (ben) der gik samme gang-art = lidt af en hoppende
fra side til side, gang

Mig, jeg skulle fan__ have en smøg efter det syn
den modkørende tysker-bil så den før mig, så jeg tænkte
HVAD FA_____dykker hans for-lys for__og ganske rigtigt
UD KOM DER ET DYR...

Er det muligt_

Og i så tilfælde, må i JO KENDE TIL DET, eller??

Jeg havde kamera med, men den berømte ´SMØGEN´først...

Jeg mødte synet CA: her
http://img270.imagevenue.com/img.php?image=30559_elllll_122_456lo.jpg

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-05-10 19:37

Lyserød elefant???

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 16-05-10 19:41

Dato : 16-05-10 19:37

--------------------------------------------------------------------------------
Lyserød elefant???
Citat
http://www.kandu.dk/spg147472.aspx

ANER DET IKKE
PRØV LINKET OVEN-OVER

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 16-05-10 20:15

Citat
Ingen gevir
hvis/grå pels
TOTAL ligeglad med trafik
kom fra et sommerhus-område, billede?
måske en forkert vej_ MEN' ikke mere end 5km fra stedet/
og tæt på Limfjorden. Indsæt dit citat her

http://da.wikipedia.org/wiki/Bigfoot

Ingen tvivl det har været bigfoot du har været ved at køre ned, du skal rapportere det til myndighederne straks.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-05-10 20:55

Det var en kamel - kære ven. I nærheden af det anviste sted bor der en kameludlejer - og det er ikke engang løwn.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-05-10 21:14

Citat
Det var en kamel

Så slap bilen da for at få en pukkel

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-05-10 21:24

En kamel er pasgænger - og er grålig. Det passer da fint sammen - også med størrelsen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-05-10 21:44

Og havde du mødt en elg så havde du slet ikke været i tvivl. Jeg har mødt en, snude til næse. Var på besøg i Sverige hos familie som boede i en skov. Det var i efteråret og vi gik tur i skoven. Jeg drejede om et hjørne i en tæt granskov og stod ansigt til ansigt til en elg. Den er stor og har et meget stort hoved.

Den drejede hovedet lidt og kiggede på mig og jeg kiggede på den. Elgen fnyste (og det var vådt og det stank). Så vendte den hovedet og kiggede på mig med det andet øje. Og jeg kiggede på den. Så blev jeg bevidst om at en trak i min trøje og hviskede: bak, bak.

Jeg kiggede en gang til ind i elvens øje og så gik jeg et skridt baglæns. Og det gjorde elgen også. Et skridt til og jeg var rundt om hjørnet. Der stod jeg muse stille og hørte elgen gå ind i skoven den anden vej.

Det er en af de største naturoplevelser jeg har haft.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 16-05-10 21:56

Citat
Elgen fnyste (og det var vådt og det stank). Så vendte den hovedet og kiggede på mig med det andet øje. Og jeg kiggede på den. Så blev jeg bevidst om at en trak i min trøje og hviskede: bak, bak.

Det er SGU da osssssssssssss det jeg skriver__EN SKIDE SMØG? du der
Men Danmark/////
vad fan__ var det for en =/#¤")=("
Citat
Det var en kamel - kære ven. I nærheden af det anviste sted bor der en kameludlejer - og det er ikke engang løwn.

LINK TAK_____+

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ikke andre der har SET det_lille dyr.
Troede ikke det var POINT ryttere = men ærlige mennesker
MEN SKAL GERNE forhøje DET.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 16-05-10 22:00

Citat
bor der en kameludlejer

Det eneste der LIGE RENDER DIG forbi, må være en meget og misforstået DYREPARK
og den ligger lige omkring Nibe/
DER IKKE FÅR DE HELT STORE TILSKUD AF DET OFFENTLIGE.
Men bare prøver på at ÅBNE __ANDRES øjne for DYR.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 16-05-10 22:02

Citat
Men bare prøver på at ÅBNE __ANDRES øjne for DYR.

OG DER MÅ DU SKYDE ALT

Med et skide kamera!!!!!!!!! Øvvvvvv

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-05-10 22:04

Lille Peter med sin far i zoo.

-Far, gifter kameler sig ?
-Ja (suuuuuuuuk)

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 16-05-10 22:04

Ærlig talt havde jeg forvente BEDRE svar fra, men han kan åbentbart gå samme gang
på 4 ben_ hvor han så får dem fra/ de 2 sidste ben?
Tonganeseren

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-05-10 22:04

Lyder sgu mest som et rensdyr

Måske et af julemandens, der ikke ville med tilbage til Grønland

Måske du skulle prøve at se om der er efterlysning af sådan et kræ fra J. Ulemand

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 16-05-10 22:07

ingen svarer_ men er stadig til stede.........
SHIT min arm_

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 50 point
Dato : 16-05-10 23:01

Hmmmmmm - der findes flere kameludlejere - mindst 3 nordenfjords og endnu et par stykker i det øvrige Jylland.
Men vent du bare - her på hjemmesiden er der nogle der er gode til at sluge kameler - og nogle der ikke er så gode til det.
De må da kunne bidrage.

Godkendelse af svar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 17-05-10 05:07

Tak for svaret Tonganeseren.
Magen til FUCK
svar skal man sgu lede længe efter

velkommen i KØEN over uønskede knaldperler

TROEDE DU PÅ ALT ANDET_______
jeg spurgte og FIK SOM VANLIGT ????? = MØJSVAR DER VIRKELIGT IKKE
HØRER HJEMME UNDER JAGT_______
eller for den sags skyld VOKSNE mennesker

Takker til andre der troede / eller mente at de kunne svare

Fuck kan_du og brugere herinde..............................

kan virkelig godt forstå at enkelte PISSER JER OP OG NED AF

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 17-05-10 05:14

ITAT]Lyder sgu mest som et rensdyr [/CITAT]

I DANMARK

Eller´s LYT TIL JÆGERNE

TROEDE DE___ for fanden i danmark vidste det

MEN NEJ___møjsvar
tilbage.

jeg siddder FANDME og spørger, og tumbe svar
RYGER IND PÅ MIN LYS_TAVLE

Det er SGU IKKE EN LILLE LOKAL FUCK vits..

men tak

som vanligt

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-05-10 10:12

Yeah man (med lille m). Du kom til det helt rigtige sted.

Men, men, men - som man råber i skoven får man svar. Got that - schmuck?