/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Back-up af ens PC'er
Fra : Palmen
Vist : 668 gange
200 point
Dato : 16-05-10 16:58

Hej

Jeg har engang læst et sted at man kunne få foretaget en backup af ens pc'er og have den liggende på nettet i tilfælde af tyveri ? Kan nogen være behjælpelig med et link eller lign om hvordan man gør ?

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 16-05-10 17:03
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 16-05-10 18:36

Dit styresystem eller bare filerne.
???

brug din mail/ google har masser af plads
skydrive
http://www.4shared.com

der er flere muligheder..

Kommentar
Fra : Palmen

Dato : 17-05-10 13:02

Det er bare billeder, video samt mails jeg vil gemme.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-10 16:18

Både Hotmail og Gmail har masser af plads, og på Skydrive som er en del af dit Windows Live konto kan du gemme op til 5GB så der god plads til mails og billeder

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 17-05-10 16:26

Øh nu har jeg lige været inde på min Skydrive, der er faktisk hele 25 GB til rådighed og det er gratis, så det er bare med at komme i gang http://www.microsoft.com/danmark/windows/windowslive/default.aspx Windows live kører også fint på mine Linux computere

Godkendelse af svar
Fra : Palmen

Dato : 17-05-10 21:27

Tak for svaret o.v.n. og i andre.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-10 21:39

Selv tak - spørg endelig hvis du er i tvivl om noget