/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor er mine stjerner?
Fra : vimalaE
Vist : 636 gange
20 point
Dato : 16-05-10 12:51

Nårh ja, ikke fordi det er så vigtigt, men hvor er mine stjerner? Indtil for lidt siden havde jeg 5 fulde sjterner. Pludselig er der 2½. Hvad mon der skete?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-05-10 13:05

Det er ikke så nemt at se stjerner ved højlys dag!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-10 13:08

Hvor havde du de 5 stjerner ?

Stjernerne er et gennemsnit af en samlet bedømmelse.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 16-05-10 13:11

Det er fordi du ikke har fået fuldt hus i dine tips og svar...
- som ans skriver er det et gennemsnit.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-05-10 13:12

Citat
Ubesvarede 2
- Besvarede 2
- Annullerede 2
- Slettede 0
Ialt 6

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 16-05-10 13:36

Dem har brorteil spist til frokost.

Kig på hans nenukort, som du kan se oven for.

Kommentar
Fra : vimalaE

Dato : 16-05-10 13:48

Desværre har jeg ikke helt forstået hvad I mener.?? Jeg kan da ikke gå fra 5 stjerner til 2½ på 5 min!!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 16-05-10 13:55

Jo - det kan man sagtens. Andre brugere kan tage dine stjerner - og det er det der er sket i det her tilfælde.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-05-10 13:59

Citat
Desværre har jeg ikke helt forstået hvad I mener.?? Jeg kan da ikke gå fra 5 stjerner til 2½ på 5 min!!

hvis du har fået 5 stjerner for dit tip i 2007 og iøvrigt ikke har nogen anden aktivitet, hvor du får bedømmelse vil de stå indtil næste gang du er aktiv.

din næste aktivitet med bedømmelse er det nye tip, hvor du får 3 stjerner - jeg skal ikke gøre mig klog på hvordan gns. udregnes, men din nye samlet bedømmelse er derfor det der fremgår nu.

Jeg kan ikke se du har fået point med stjerner fra andet end disse to tip.

Måske det er en forklaring

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-05-10 14:07

Så er du på 4* dit tip er færdig bedømt

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 16-05-10 14:08

Nu har du fire stjerner....

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-05-10 14:17

Dit tip indløber 12:48

Den første bedømmelse = 0 stjerner dvs. dit gns. på dette tidspunkt er trukket gevaldigt nedad.

Du reagerer 12:51 med dit spørgsmål
Hvor blev stjernerne af ?

Alt imens fortsætter bedømmelse af dit tip som så da det er færdig bedømt ender op med at give dig samlet 3 stjerner

Og nu har du så samlet 4 stjerner

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 16-05-10 14:20

Dit tip har altså kostet dig en stjerne.....

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-05-10 14:32

torsk

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 16-05-10 15:08

Citat
Pludselig er der 2½. Hvad mon der skete?

der er en der ikke kan lide dig.