/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
HTTP 400 Forkert anmodning!!
Fra : Qualiman
Vist : 2068 gange
500 point
Dato : 15-05-10 13:12

Jeg prøvede igår at hoppe på et TDC Hotspot ( lykkedes ikke)
Idag Får jeg denne besked " HTTP 400 Forkert anmodning Websiden kan ikke vises" på de fleste af mine ellers tidligere fungerende favoritter etc.

Jeg kører og har ikke planer om att skifte da jeg ellers har det fint med MS

Jeg har også Crome og den fungerer fint !!!!! Så hvad pokker er det der skal justeres ved Explorer

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 15-05-10 13:13

Windows live messenger er også død

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-05-10 13:21

Er du sikker på at du ikke prøver at logge på den Hotspot fra i går? Prøv at højre klikke på ikonen for trådløs netværk og klik på Vis trådløse netværk som er tilgængelige og log så på dit eget net

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 15-05-10 13:37

Nej jeg er på mit eget net med fuld styrke men den nægter at vise siderne og logge på Live Messenger

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-05-10 18:39

Her findes en mulig forklaring: http://www.checkupdown.com/status/E400.html

Ps. Der er i øjeblikket stor panik omkring DNS servere i f.eks. det tyske domæne .de

...hvis det er dér, du har prøvet at opnå forbindelse/bliver rutet til via ISP'en?

http://newz.dk/tyskland-har-dns-problemer-med-de

..selvom problemerne burde være løst!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-05-10 18:44

Ps. Enkelte BLOG'ere i Tyskland påstår dog, at problemet endnu IKKE er løst:

http://www.anonym-surfen.com/apokalypse-im-internet-immer-mehr-de-domains-fallen-aus/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 16-05-10 10:47

Nogle adresser kan jeg komme ind på - andre stopper med fejlbeskeden
Hvis jeg prøver at logge på Messenger mislykkes dette også > når jeg prøver at teste får jeg flueben indtil primæreporte så har jeg en fejl meddelelse

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 250 point
Dato : 16-05-10 20:50

Prøv at forny din tildelte IP adresse:

Start-> Kør -> skriv; cmd -> tryk; RETURN/ENTER

-> skriv; ipconfig /release -> tryk; RETURN/ENTER

-> skriv; ipconfig /renew -> tryk; RETURN/ENTER

-> skriv; exit -> tryk; RETURN/ENTER

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : peacekeeper

Dato : 16-05-10 22:57

Det lyder som om at du måske er forbundet via MS Internet Explore til en form for Proxy

Prøv og tjek følgende: Internet Options > Forbindelse / Connections > Lan settings

Og fjern alle flueben > derefter luk Internet Explore ned og åben programmet igen og se om du så kan komme på hjemmesider du ikke kunne før og Messenger

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 17-05-10 10:18

molokyle
Jeg kan ikke få tilladelse til at køre det selv om jeg er eneste bruger og har adm. rettigheder !!! er der en vej uden om eller!

peacekeeper: Jeg har forsøgt men det havde ingen effekt

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 17-05-10 12:07

Jeg har smidt Panda af og taget MS ind istedet for > for at se om der kunne være en blokade den vej > men nej !!! stadig same shit

Kommentar
Fra : peacekeeper

Dato : 17-05-10 16:44

Okay trist så må vi prøve noget andet!

Først vil jeg dog lige spørge hvad er fejl beskeden i Messenger nå du prøver at sign in ?

Og tjek lige via denne sti fejlbeskeden > Højre klik på denne computer > Manage / Administrer > Event Viewer

Start med System > og se om du har nogle røde fejlbesked hvis du har så skriv lige følgende detajler, men kun fra fredags da du havde problemer med TDC Hotspot.

Source:
Event ID:
Beskrivelse:

Derefter Program

Source:
Event ID:
Beskrivelse:

De oplysning ville måske kunne hjælpe os med at identificer problemet

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 27-07-10 20:04

Jeg har fået løst problemet ved at smide den i hovedet på først et itfirma (Rimeligt stort) > de gav op > så til den næste et lille sted hvor de sidder 2 mand og efter 4 timer var den klar årsag

Panda den havde de første også prøvet at hive af men ikke renset op efter afinstallationen

De nye gennemrensede maskinen for skidtet og viola den virker

Ifølge de sidste er Panda noget af de mest besværlige at fjerne da den lægger sig rigtig mange steder

I skal have tak for at melde ind jeg giver point til en af jer og så kan i fordele dem

Godkendelse af svar
Fra : Qualiman

Dato : 27-07-10 20:05

Tak for svaret molokyle.