|
|
Citat Nogen forslag til hvordan jeg undgår at høre mere fra dem?
Jeg er sådan set ligeglad med de knapt 200kr - jeg vil bare UD! |
DE BLIVER VED..
betal og få det overstået.
Har selv været turen igennem med telia,
værste LORTE firma skal man lede længe efter.
ingen kontakt, nægter som du skriver, at lade sig komme til at snakke med ´BOSSEN
kom jeg endelig igennem på tlf, efter at have brugt flere
taletidskort, blev jeg PÆNT hægtet af igen, med ordene
DIN FORBINDELSE ER IKKE IORDEN, JEG KAN IKKE HØRE DIG
Skal jeg skiftte IGEN, bliver det KUN, til et af de ´store og anerkendte = tdc
| |
|
men bortset far DET
Chefen burde SKAMME SIG, over at have sådanne med-arbejdere
der ikke har mere styr på deres arbejde.
Ganske enkelt SVINERI
| |
| Kommentar Fra : Nordsted1 |
Dato : 15-05-10 08:41 |
|
Når man ikke ønsker at være med i 3, skal man bestemt ikke betale, det er det sammen som at give sin accept....og det bliver endnu sværere at komme ud
Så derfor BETALT ENDELIG IKKE NOGET!!!!!
| |
| Kommentar Fra : jomfruane |
Dato : 15-05-10 19:17 |
|
Jeg har skrevet en email til dem, hvor jeg anmoder dem om at sende mig direkte til inkasso. På den måde har jeg en juridisk person i den anden ende, som kender købeloven.
I mailen sender jeg samtidigt et link til denne tråd og til trustpilot hvor jeg har skrevet situation også.
Deres troværdighed på trustpilot er stort set så lav som den kan blive.
Det er ikke fordi jeg ikke har betalt - jeg har givet dem 149,- mener jeg, efterfølgende opkræver de 30,- for abonnement månedligt. Denne betaling har jeg blokeret for.
Hvis jeg betaler de 30,- i denne måned, ja så kommer der jo bare en ny i næste måned.
Og jeg har ikke engang et simkort...
| |
| Kommentar Fra : severino |
Dato : 15-05-10 20:10 |
|
"3" er et skod selskab, på lige fod med Tele2 og Telia.
De påstår de er billigere end de gode gamle kendte, og derfor vil de ikke slippe en kunde igen, når først de har indfanget kunden.
Jeg har selv været på "3" netet. Selv om der er to antenner inden for 1 Km i radius, så er dækningen her i huset svag om dagen og NUL i nattetimerne.
Dette medførte at jeg opsagde mit abonnement, da de ikke kunne levere det signal, som de påstod, så de fik hele herligheden i hovedet igen.
De har da også gennem lang tid sendt breve og opkrævninger, samt deres advokat har truet med bål og brand.
Jeg gjorde opmærksom på, at jeg ikke ønskede deres NUL løsning, og ikke ville svare yderligere på deres henvendelser, men ville gå til DR og TV2 forbrugerprogrammer, hvis de blev ved.
Nu har de holdt sig i skindet i år, men man ved jo ikke hvornår de kommer i en krise igen, der kradser.
Mit bedste bud er en iskold afvisning og ignorering af deres henvendelser.
Jeg har nu obilt bredbånd hos min fastnet udbyder TDC, og her er der slet ingen problemer.
| |
| Kommentar Fra : Nordsted1 |
Dato : 15-05-10 23:23 |
|
Jamen jamen
Citat jeg har givet dem 149,- |
Og hvad dækker de penge... nu har du jo nok accepteret et eller andet alligevel??
| |
| Kommentar Fra : severino |
Dato : 16-05-10 13:20 |
|
Ignorer 3!
Kan de ikke levere varen, så kan de heller ikke forlange penge for deres produkt. - Det er vildledende og msvisende markedsføring.
Jeg mener at have set et sted på nettet, at 3 var blevet underkendt i en lignende sag!
Glem alt om disse penge, og lad dem forgæves forsøge, at misbruge deres dårlige hensigter. De ved godt, at de ikke kan levere den vare som dereklamere med i TV, men forsøger at tryne genstridige kunder alligevel.
De reklamere med "Med 3 er du altid med" men de nævner ikkenoget om hvor det er!
Hold dig også fra OISTER, de bruger også 3's net!
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|