/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Forskel på alma pink og rouge pink
Fra : ilgp
Vist : 591 gange
100 point
Dato : 14-05-10 21:14

Hej. Jeg skal have købt en Sony Ericsson T715 i pink. Jeg har set på nettet at der skrives både alma pink og rouge pink. Inge på Sonys hjemmeside hedder det rouge pink. Er der en der kan fortælle mig hvad forskellen er?
Når man går på kelkoo og ser, har nogle forhandlere både alma og rouge, der må jo så være en forskel.
Mvh ilgp

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-05-10 22:42

På Sony Ericssons side står der under T715

Galaxy Silver
Rouge pink

Det er de farvemuligheder der er

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/t715?lc=da&cc=dk

Så mon ikke det er modellen der hedder T715 alma??

http://www.salgsbutikken.dk/shop/sony-ericsson-t715-2454p.html

(under alle specifikationerne, kan du trykke på linket til beskrivelsen.. den jeg startede med at skrive)

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 14-05-10 23:18

Hej. Det har jeg tænkt på, men hvis man via Kelkoo søger på modellen kan man se at f. eks Proshop har både Alma og Rouge hvoraf den ene er ca. 100 kr dyrere end den anden. På en anden side læste jeg at Rouge var en nyhed, tænkte på om den måske er mere "blank" men ved det ikke.
Mvh ilgp

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 14-05-10 23:33

Jamen der står jo også noget med rouge spejl et eller andet..........jeg tror kun det er en farveforskel/og spejl udseendet

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 15-05-10 08:48

Tak for svaret Nordsted1. Jeg har lige sendt en mail til Proshop for at høre. Ja det kan være at rouge er mere "blank" har læst et sted at den er ny. Venlig hilsen ilpg