/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Købe mobil i udlandet
Fra : Lincoln1242
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 14-05-10 13:46

Bør man have nogen betænkeligheder ved at købe en mobil i udlandet? (via nettet, i Tyskland).
I dette tilfælde en Nokia X6.

Telefonen er jf. beskrivelsen uden abonnement (!), men hvad med menuer osv. Vil jeg - ligesom med en mobil købt i Danmark - kunne vælge sprog = "Dansk"?

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 14-05-10 14:15

det er ikke sikkert der er dansk på mobilen når den købes i tyskland da tysk ikke ligger i den skadinaviske sprog pakke hvor dansk ligger

dette kan løse ved at henvende dig til en unlocker og få skifte sproget det koster ca 100 kr + evt retur porto

jeg kan klare det for dig hvis det er for 100 kr + 75 kr til retur som forsikret pakke

bare skriv eller send en pm til mig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-05-10 14:43

Garantibestemmelser kan du glemme

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 14-05-10 14:53

Garantiestemmelser er der stadig også når den købes i tyskland eneste problem er at den skal sendes der over hvor den ar købt for at kunne laver på Garantien og det er selfølge møg besværligt når den skal den vej i forhold til en mobil købt i dk