/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
POP-op vinduer bagerst i Win 7
Fra : Headfarm
Vist : 1120 gange
100 point
Dato : 13-05-10 00:11

Win 7 har en kedelig tendens til at pop-up vinduer popper op baved den rude man har åben så man ikke ser at den er kommet. Nogen der har en ide til hvordan man sikre at nye pop-up vinduer kommer forrest?

Kommentar
Fra : grow

Dato : 13-05-10 09:34

Jeg tror ikke det er dit styresystem men din browser der bestemmer det. Hvad kører du med?

Kommentar
Fra : Headfarm

Dato : 13-05-10 10:13

Microsoft internet explorer

Kommentar
Fra : Headfarm

Dato : 13-05-10 10:14

Det sker bare på alle de PC´ere hvor jeg har installeret Win 7 (Ultimate)

Kommentar
Fra : grow

Dato : 13-05-10 10:30

Måske var det en ide at prøve en anden browser? Men vent til flere "kloge hoveder" har kommenteret dit spørgsmål.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 13-05-10 11:20

Du har en forkert overskrift i dit spørgsmål, du spørger om og har fået nogle svar på pop up men dit problem er vinduer som ligger under det aktive vindue det kaldes pop under
jeg har en Windows 7 Home Premium inden for rækkevidde men kan ikke helt genkende menuerne, måske fordi jeg ikke er så god til teknisk engelsk, prøv om du kan få noget u d af forslaget her:
http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/w7itproui/thread/7f4543cf-874d-4a39-bea5-34a824e4c0ce

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-05-10 19:52

Citat
jeg har en Windows 7 Home Premium inden for rækkevidde

Hvorfor ikke en Dansk Ultima/ aktiveret.
_PM_

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-05-10 19:56

Citat
Hvorfor ikke en Dansk Ultima/ aktiveret
Fordi jeg bruger Linux som styre system mine vejledninger og hjælp til Windows er noget jeg har prøvet på andre folks computere

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-05-10 20:05

Citat
jeg har en Windows 7 Home Premium inden for rækkevidde

OK: troede bare du manglede EN´
smutter igen.

Godkendelse af svar
Fra : Headfarm

Dato : 14-05-10 13:01

Tak for svaret o.v.n..

Du har fuldstændig ret. Problemet hedder "POP under" og er rapporteret til Microsoft på den side du refererer til. Det er tilsyneladende specielt for Win 7 Ultimate - eller i hvert fald kun den der rapporteres om. Microsoft mente ikke det var så stort problem at det skulle opprioriteres, men det mente en del brugere at det var. Så vi må nok vente på Microsoft.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-05-10 13:35

Selv tak - jeg håber du får løst problemet med en opdatering inden så længe