/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Knastaksel...
Fra : Andreas4220
Vist : 537 gange
60 point
Dato : 02-05-03 09:09

hej med dig.

1: Jeg vil da jeg er meget bil interesseret, hører hvad forskellen på en normal
knastaksel og en racing knasaksel, der må gerne være et lidt mere uddybende svar
da jeg re meget interesseret.

2: VW har lavet en mortor til Golf 4 modellen med 20 ventiler også har de lavet en
med 16 ventiler ! Hvad hjælper den sidste ventil på være cylender ??

 
 
Kommentar
Fra : CLAN


Dato : 02-05-03 13:43

Ohøjsa Andreas
Det vil være alt for meget at fortælle om tuning, hvordan og hvorfå herinde. Du kan læse en grumme masse om det på http://www.powerpage.dk/vw/vw.htm
Man bruger flere ventiler (groft fortalt) for at få en mere rolig og økonomisk motorgang. Økonomien bliver til en eller anden by oppe i Sibirien, når du tuner din bil op, flere HK = mere saftevand, sådan er det!

Hygge... og god weekend
Søren

Kommentar
Fra : CLAN


Dato : 02-05-03 13:44

Upz! Hvorfor og ikke hvorfå

Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177428
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407944
Brugere : 218877

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste