|
| Knastaksel... Fra : Andreas4220 | Vist : 537 gange 60 point Dato : 02-05-03 09:09 |
|
hej med dig.
1: Jeg vil da jeg er meget bil interesseret, hører hvad forskellen på en normal
knastaksel og en racing knasaksel, der må gerne være et lidt mere uddybende svar
da jeg re meget interesseret.
2: VW har lavet en mortor til Golf 4 modellen med 20 ventiler også har de lavet en
med 16 ventiler ! Hvad hjælper den sidste ventil på være cylender ??
| |
| Kommentar Fra : CLAN |
Dato : 02-05-03 13:43 |
|
Ohøjsa Andreas
Det vil være alt for meget at fortælle om tuning, hvordan og hvorfå herinde. Du kan læse en grumme masse om det på http://www.powerpage.dk/vw/vw.htm
Man bruger flere ventiler (groft fortalt) for at få en mere rolig og økonomisk motorgang. Økonomien bliver til en eller anden by oppe i Sibirien, når du tuner din bil op, flere HK = mere saftevand, sådan er det!
Hygge... og god weekend
Søren
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|