/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Er en iphone god til at gå på nettet med
Fra : Hopenhagen
Vist : 699 gange
72 point
Dato : 12-05-10 00:54

Jeg tænker mest på om man kan holde ud at bruge den til kandu og politiken.dk og facebook og den slags i stedet for altid at slæbe en bærbar med sig i tog og bus?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-05-10 03:53

Skærmen er alt for lille.

Nyd dog vores land gennem vinduet istedetfor eller læs en bog.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 12-05-10 04:18

Til at være mobiltelefon er den fin til at gå på nettet med.Men det er kun når man ikke kan komme til en normal pc.For skærmen på mobiltelefoner er for små,men iphone kan du forstørre billedet og det er ok hvis du læser avisen ol.
alimak

Accepteret svar
Fra : linux68

Modtaget 72 point
Dato : 12-05-10 07:03

Mine døtre og svigersønner bruger iphones til alt muligt.

Facebook, de gule sider, google hvis man lige sidder og har en snak om hvem der sang den og den sang.

Vældig smart - lige ved hånden.

Naturligvis er skærmen ikke så stor. Men det funker lynhurtigt.
Faktisk er det imponerende hvad den kan.
Og man skal bare trykke på skærmen hér og dér.

Men man skal nok ikke læse Politiken og Information på den vil jeg tro.

Minder om et lille hånd-tv vi købte engang, fordi det så "smart" ud.
Skærmen er på størrelse med en lille tændstikæske.
Fungerer jo fint nok.

Kommentar
Fra : Hopenhagen

Dato : 12-05-10 09:21

LuffeA:

Nej jeg gider ikke at glo ud af vinduet. Jeg bor i centrum af København og har set udsigten 12 millioner gange. Jeg læser en masse faglitteratur på computeren. Der er rigeligt læsestof til at erstatte bøger. Især inden for det felt jeg arbejder.

Godkendelse af svar
Fra : Hopenhagen

Dato : 12-05-10 21:36

Tak for svaret linux68.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 13-05-10 10:11

Oki Doki