/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Debat forum for studerende
Fra : she79
Vist : 277 gange
10 point
Dato : 02-05-03 08:36

Hej.

Findes der , et eller andet sted på internettet, et debat forum for studerende?
Det jeg søger er et sted, hvor man kan spørge andre studerende til råds mht. udd. spørgsmål og lignende, dele erfaringer med andre studerende og så videre.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 02-05-03 16:20

Nu skriver du jo intet om hvad du studerer, så det her er måske helt hen i skoven, men så kan det jo være de kan hjælpe dig på vej til et andet sted

http://www.praematur.dk/chat.html

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 02-05-03 16:59

tjaeee.dette er jo også en slags debatforum..eller kan ihvertfald meget nemt blive det!
Skriv lidt om hvad du kunne tænke dig!
Mvh Christina, lærerstuderende på 2. år