/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Navn på nokia telefon i test i M-bladet
Fra : zandman
Vist : 482 gange
100 point
Dato : 11-05-10 08:29

I april læste jeg en test af mobiltelefoner i et M - blad. Der var der 5 forskellige telefoner. Jeg læste blandt andet om en Nokia telefon som jeg tænkte jeg ville købe når jeg skal have ny telefon. Det skal jeg nu men nu har jeg glemt hvad modellen hed. Den havde GPS og 16 Gb hukommelse. Hvis nogen kan pege på artiklen eller kan give mig modelnumrene fra alle telefoner i undersøgelsen vil jeg blive glad.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 11-05-10 08:37

GPS og mobiltelefon er en strømsluger, så kombinationen er ikke smart.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 11-05-10 08:39

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 6
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 12

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 110 point
Dato : 11-05-10 09:04
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-05-10 09:06

- Lillebror altså:

Spørgsmål
- Ubesvarede 0
- Besvarede 5
- Annullerede 37
- Slettede 0
Ialt 42

Kommentar
Fra : jensegon

Dato : 11-05-10 10:35

Prøv ad kikke på "TV2 Beep" under mobiltelefoner, der kan du nok finde den.

MVH Jens

Godkendelse af svar
Fra : zandman

Dato : 11-05-10 16:28

Tak for svaret Stouenberg. Hvorfor er det i poster mine statistikker i svarene. Jeg kan ikke se det er særligt relevant i forhold til mit spørgsmål. Alle annullerede spørgsmål har drejet sig om ting der ikke rigtig kunne besvares eller som jeg selv har fundet løsninger på.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-05-10 17:30

Velbekommen zandman...

- du har fuldstændig ret, det var ikke relevant at brorteil sendte din statistik afsted, og derfor syntes jeg det var på sin plads at han kiggede lidt på sin egen...