/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Kalender på nettet
Fra : wiking
Vist : 1204 gange
500 point
Dato : 10-05-10 18:28

Har lige mistet alle mine kalenderoplysninger da min PC er gået i sort , nu vil jeg have min kalender på nettet, har du erfaringer med et godt sted hvor man kan have sin kalender på nettet?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-05-10 18:28

google
windows live

Kommentar
Fra : wiking

Dato : 10-05-10 18:36

Kan ikke instalere windows live (på min arbejds PC) da jeg ikke har administrator rettigheder. Håber der findes en kalender - kun - på nettet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-05-10 18:42

Her er lige hvad du skal bruge

http://www.dinonlinekalender.dk/

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-05-10 18:44

windows office outlook

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 10-05-10 19:08
Kommentar
Fra : wiking

Dato : 10-05-10 19:16

har prøvet http://www.dinonlinekalender.dk/, ser flot ud, men virker tung at danse med - det ser ud til at gentagne begivenheder skal indtastes hver gang.

Vil gerne høre om der er nogle erfaringer med online kalendere

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 10-05-10 19:33
Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 500 point
Dato : 10-05-10 20:33

online kalender
live.com (hotmail.com) kræver ingen installation
calendar.google.com Kræver ingen installation

bruger selv google, den virker godt

Kommentar
Fra : wiking

Dato : 10-05-10 20:42

calendar.google.com ser ud til at virke som jeg kunne tænke mig EXTERMINATOR tak for svaret

Godkendelse af svar
Fra : wiking

Dato : 10-05-10 20:42

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 10-05-10 21:02

Selv tak, skulle det være en anden gang

vær lige obs på googles sms funktion, den er jeg specielt glad for når der er noget vigtigt jeg skal huske (den er OGSÅ gratis)