/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
E-mail
Fra : anrobi
Vist : 394 gange
235 point
Dato : 10-05-10 18:21

Jeg har fået et problem med nyhedsbreve jeg modtager i E-mail i Outlook 2007,der vises ikke mere billeder osv ,men når jeg så går i " Vis udskrift " vises der billeder , hvorfor ? Vær søde ikke at være for tekniske når i forklarer mig hvad jeg skal gøre for at få det normalt igen, jeg er en ældre dame, så gør det let forståeligt, Tak !. Har prøvet at sende en E-mail til mig selv med billeder (ikke vedhæftede filer) og det modtager jeg OK. Har sikkert gjort noget forkert.
Mvh
Anrobi

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 10-05-10 18:51

I Outlook er der sikkert en fane øverst der hedder: indstillinger og derefter klik på sikkerhed, og fjernflueben ved : bloker billeder og andet o.s.v.

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 11-05-10 14:49

Jeg har ikke noget der hedder : bloker billeder og andet i sikkerhed.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-05-10 15:17

anrobi... når du åbner boksen - indstillinger - så er boksen med bloker for billeder ca midt på siden -

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 11-05-10 20:26

Jeg kan ikke finde det, skal jeg gå i outlook, funktioner og indstillinger ?
min computer hedder Windows vista home premium.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-05-10 16:10
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-05-10 17:15

- når du ser "den lille knap med X", højreklik og klik på "vis billeder" eller på eng. "download pictures"...

- så dukker dine billeder op...

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 12-05-10 18:27

alm.billeder som jeg modtager i E-mails kan jeg godt se,men når jeg modteger ( ved ikke hvad i kalder det) kataloger fra firmaer, kan jeg ikke se produkterne,der er kun rammer og tekst.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-05-10 21:16

Citat
kataloger fra firmaer, kan jeg ikke se produkterne,der er kun rammer og tekst

Husker du at GEMME disse vedhæftede filer inden du åbner dem ????

Er disse billeder i SELVE mailen eller vedhæftet ?

Hvor "kraftig" er din PC ?

Hvor stor er din downloadhastighed ?

Mange spørgsmål, men det lyder som om din pc blot ikke kan følge med og derfor skal bruge LANG tid på at hente billederne.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-05-10 21:17

Det KAN også skyldes at billederne er i et format din udbyder IKKE vil acceptere

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 12-05-10 23:00

Har du prøvet at højreklikke på krydset (røde), og så får du dialogboks frem, og du får så noget at vælge videre fra.

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 12-05-10 23:44

Det er ikke vedhæftede filer, og det har virket indtil for nylig, og hvorfor kan jeg se det hele normalt i " VIS UDSKRIFT " og ikke i selve mailen ?

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 12-05-10 23:51

I E-mail jeg får fra jer kan jeg ikke se logoet, kun skrift også efter jeg har sagt ja til at hente billeder.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 13-05-10 07:01

Under fanen "Vis", er "tegnsæt" da sat til -Vesteuropæisk (ISO), - ellers prøv det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-05-10 10:37

Tilføj afsenderen af disse mails som en afsender der er tillid til, det er en sikkerheds indstilling i Outlook som forhindrer at useriøse mail afsenderen kan se at du har læst deres mail, de benytter ofte en såkaldt webbeacon, et lille billede som ligger på en server og når dette billede hentes så kan afsender se at du har åbnet mail, derfor den blokering i Outlook og mange andre mail programmer, det er for din sikkerheds skyld og du kan løse problemet ved at udnævne afsenderen som en der er tillid til

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-05-10 10:44

Stilken giver svaret i indlægget 12-05-10 23:00 i den dialogboks kan du klikke på Tilføj afsender som en der er tillid til = problemet løst