/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
UFC
Fra : marc43
Vist : 527 gange
100 point
Dato : 10-05-10 17:41

Lyoto Machida og Mauricio “Shogun” Rua skulle kæmpe i lørdags, men jeg kan ikke finde resultatet nogen steder. På Google er der kun henvisning til den sidste kamp i oktober og UFC vil åbenbart tjene penge på, at jeg køber kampen på nettet.

Er der nogen, der kender resultatet og ved hvordan den endte?

Evt. et link hvis I har det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-05-10 18:13
Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 10-05-10 19:08

Mon ikke lyoto vandt
Jeg kan rigtig godt li ham, selvom han altid bliver buuet ud fordi han kun laver kontra.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 10-05-10 20:18

Jo det håber jeg da, men han var jo lige ved at tabe i oktober.

Nordsted1: Jeg tror ikke, at den kamp er med i det nye UFC spil.

Annuller spørgsmålet
Fra : marc43