/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Print af kvittering ??
Fra : piaskov
Vist : 8350 gange
100 point
Dato : 10-05-10 13:08

Hejsa.
Hvem af jer har Nordea netbank??
Jeg skal bruge et print af en kvittering på et stævne som vi er tilmeldt.
Hvor filan finder jeg det hos netbank .
Jeg KAN IKKE se hvor jeg skal hente en kopi af det henne så det kan printes ud

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-05-10 13:15

I min bank, skal man sætte et flueben i - ønsker kvittering tilsendt - så mon ikke du har glemt det??

Ring til banken, og få dem til at sende dig en kvittering, ellers kan du kun bevise ved at printe et kontoudkrift fra hele netbanksiden, og det er da ikke så smart

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 10-05-10 13:25

I Eik Bank og Danske Bank skal man bare klikke på navne på betalingen, så lukker den op, og der står alle oplysninger lige til at printe, mon ikke også det er noget i den retnng hos Nordea

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 10-05-10 13:27

Jeg har Nordea netbank og du skal gå ind og klikke i venstre side, stille og roligt og et eller andet sted kan du se kontoudtog, Der har du også kvitteringerne.

Jeg skal selv prøve mig frem, men om lidt skal jeg ud og gå. Jeg bor lige ved siden af den børnehave der brændte ned i går og jeg skal hen og se hvor meget der er tilbage. Det brændte i næsten 4 timer. Og jeg kunne mærke heden når jeg stod i hoveddøren.

Jeg kommer på senere.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-05-10 13:29

Jeg regner med at det enten er under mail eller under akiv du skal se.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-05-10 15:03

- i min bank finder jeg transaktionen på kontoen, trykker på "i" = info, så er kvitteringen lige til at printe ud...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-05-10 15:06

- fik du at par afsvedne kaniner med hjem granner? Flash kunne godt bruge en med lidt rygrad...

Undskyld Pia...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-05-10 17:02

Citat
fik du at par afsvedne kaniner med hjem granner?

Citat
Undskyld Pia...

Jeg ber'

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-05-10 17:08

Citat
et eller andet sted kan du se kontoudtog, Der har du også kvitteringerne.

Ja som det ser ud nu har du ret Granner.
Jeg har ringet til banken og de siger også at mit kontoudtog er min kvittering.
IKKE smart når den skal sendes videre.
Så de må tage mine ord for godt når jeg siger at pengene er indbetalt.
Jeg sender IKKE et kontoudtog videre til vores formand

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-05-10 17:18

Det var jo ligesom det jeg sagde

Citat
Ring til banken, og få dem til at sende dig en kvittering, ellers kan du kun bevise ved at printe et kontoudkrift fra hele netbanksiden, og det er da ikke så smart

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-05-10 17:20

Hvis "din" formand kræver et bevis, kan du vel overstrege alt andet på siden?? Meen mon ikke han er til at tale med, du har vel skrevet noget på netbanken, så han kan se det er dig på det kontoudtog han modtager fra banken?

Jeg skriver gerne mit navn på indbetalinger til privatpersoner/foreninger, så de kan se hvem de har fået pengene af

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-05-10 17:46

Der var ingen afsvedne kaniner, men en flad brandtomte. Børnehaven er brændt helt ned. Og nu brænder det et andet sted i kommunen. I et rækkehuskvarter. Hvad pokker sker her.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-05-10 18:12

Citat
Hvad pokker sker her.

Det er vel nogle der vil ha' lidt fut over det, nogle af dem som keder sig og siger det er samfundets skyld

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 11-05-10 18:55

Tak for svaret granner01.
Næsten rigtigt ..du var nærmest.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-05-10 21:04

Det er godt du har fundet ud af det, jeg har aldrig selv fået en kvittering, så det var et gæt, men jeg har fået mange andre breve.