/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Panik!!!!
Fra : zebra_fisk
Vist : 328 gange
200 point
Dato : 10-05-10 10:25

Hej alle...
Jeg skal aflevere engelsk synopse til 10. klasse mundtlig prøve om 2 dage og kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal vælge af emne.

Mit main topic er Great Britian, men mangler stadig et underemne som jeg skal fortælle om i 7 minutter.

Hvis nogen skulle have en god ide eller et godt råd om hvad jeg kunne tage ville jeg blive meget glad.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-05-10 10:30

Nordirland?

Kommentar
Fra : zebra_fisk

Dato : 10-05-10 10:37

Havde om det i 9. klasse så tror det bliver noget andet, men tak for dit bud

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 10-05-10 10:44

Hvad med det lige overståede valg = det engelske valgsystem

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-05-10 22:53

Engelsk Ølkultur